Beantwoord

4G kan niet uitgeschakeld worden.

• 30 september 2017
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Heb mijn bundel gewijzigd naar een abonnement zonder databundel, maar kon 4G niet uitzetten. Heb nu dus een abonnement zonder internet, maar wel met 4G.
icon

Beste antwoord door Rox 2 oktober 2017, 09:30

Goedemorgen rkuildert! Dat schiet natuurlijk niet op! Wel 4G, geen databundel. Ik zie inderdaad dat de 4G aan is blijven staan, ik heb hem meteen uitgezet maar deze wijziging zal pas per 1 november in gaan omdat het een verlaging van der bundel is. De €1 voor de bundel heb ik als compensatie in het systeem gezet zodat je niet voor de 4G hoeft te betalen deze maand.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Rkuildert,

Dat is niet zo handig natuurlijk. Betaal je nu nog wel voor 4G?
Daar lijkt het wel op. Misschien dat het systeem van Ben zelf ziet dat het niet klopt en het automatisch corrigeert, maar zoals het er nu uitziet betaal ik er gewoon voor.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen rkuildert! Dat schiet natuurlijk niet op! Wel 4G, geen databundel. Ik zie inderdaad dat de 4G aan is blijven staan, ik heb hem meteen uitgezet maar deze wijziging zal pas per 1 november in gaan omdat het een verlaging van der bundel is. De €1 voor de bundel heb ik als compensatie in het systeem gezet zodat je niet voor de 4G hoeft te betalen deze maand.
@Rox: top! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan! #Benervoorjou 😃