Beantwoord

4G netwerk wordt niet gebruikt

  • 28 juli 2018
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

hallo,

Ik wil weer gebruik kunnen maken van mijn 4g abonnement op telefoonnummer ....314. Dat is enkele weken geleden pas aangezet en nu ik terug kom van mijn vakantie moet ik constateren dat ik wederom alleen maar 3G heb. Ik vind dit erg vervelend. Mijn toestel staat op 4g en in- en uitschakelen heeft niet geholpen.

Dank
voor uw reactie.

groet Mark
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 09:28

Ik begrijp dat je hiervan baalt Mark. Goed dat je dit aan ons doorgeeft. Ik heb de simkaart een reset gegeven. Zou je je toestel willen herstarten? Dan ga ik er vanuit dat alles weer werkt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je hiervan baalt Mark. Goed dat je dit aan ons doorgeeft. Ik heb de simkaart een reset gegeven. Zou je je toestel willen herstarten? Dan ga ik er vanuit dat alles weer werkt.
beste Wiets
Acties uitgevoerd. Het werkt nu weer. Dank.

groet Mark
Reputatie 5
Badge +12
Te gek, Mark! Fijn dat je dit nog even laat weten 🙂 Ik wens je een mooie dag toe.

Reageer