Beantwoord

4G verbinding werkt niet

  • 30 December 2018
  • 5 reacties
  • 391 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds 2 weken een nieuwe telefoon (Elephone P8) en nu kwam ik er gisteren achter dat ik buiten de normale wifi geen internetverbinding heb. Ik heb al gekeken naar de stappen die doorlopen moeten worden en een Ben Internet toegangspunt aangemaakt (deze stond op T-Moblie NL) maar het werkt nog steeds niet. Volgens mij werkte 4G de eerste week wel gewoon, maar dat weet ik niet zeker meer.

Ik weet nu even niet hoe ik dit kan oplossen, hebben jullie suggesties m.b.t. dit probleem?

Met vriendelijke groet,
Erik
icon

Beste antwoord door Romy 31 December 2018, 11:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Erik. Ik snap dat je graag volledig gebruik maakt van jouw abonnement. Ik zie hier dat je wel al 324MB aan internet verbruikt hebt. Maar, misschien was dit verbruikt voordat je jouw nieuwe toestel hebt gebruikt. Heb je jouw toestel al eens helemaal opnieuw opgestart?
Dag Romy,

Ik heb het toestel opnieuw opgestart. Gelukkig was ik gisteren bij iemand die er iets meer verstand heeft dan ik, en het was iets in de instellingen. Het probleem is dus opgelost, ik had er nog niet aan gedacht dat even te melden, sorry daarvoor.

Bedankt voor het snelle reageren.

Groeten,
Erik
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat alles weer helemaal werkt! Ik wens je een fijne jaarwisseling toe! 🙂
zou je misschien kunnen vertellen wat er dan bij de instellingen anders moet, dan kan ik dit ook proberen
Reputatie 4
Badge +4
@RiaS en moderators laten we verder gaan in haar topic.

Reageer