Beantwoord

4G werkt niet

  • 1 maart 2019
  • 19 reacties
  • 1152 keer bekeken

Hallo, mijn 4G werkt niet. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Als ik op de site kijk bij "Alles over internet" en doorklik naar APN, krijg ik de melding: site niet bereikbaar. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Jill 1 maart 2019, 10:50

Hi,

Oh dat klink niet goed! Welke telefoon gebruik je? Dan zoek ik de instellingen voor je op.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi,

Oh dat klink niet goed! Welke telefoon gebruik je? Dan zoek ik de instellingen voor je op.
Hoi Jill,
Ik heb een Sony Xperia.

Groeten,
Geertje
Reputatie 5
Badge +6
Hi. Ik heb wegens privacy redenen jouw gebruikersnaam aangepast. Kun je via deze link jouw toestel vinden?
Nee, helaas, staat er niet bij. Via internet ben ik er achter gekomen dat ik een Z2 heb.
Reputatie 5
Badge +6
Kun je deze stappen volgen? Laat me even weten of dit gelukt is!
Dank je, Romy, het is gelukt. Ben er blij mee!
Groetjes,
Geertje
Reputatie 5
Badge +12
Yes, dat is fijn om te horen! Bedankt voor de update en mocht je nog verder vragen hebben dan mag je ze hier natuurlijk altijd stellen.
Mijn 4g doet het niet
Ik heb een iPhone xs maar krijg alleen 3G
Reputatie 3
Badge +3
Hi Strolie! Ojeej, wat jammer om te lezen dat je niet meteen kunt genieten van optimaal internet. Ik help je graag verder. Staat de 4G functie wel aan in je toestel? Verder zie ik dat je nog een hele oude bundel hebt. Op dit moment kom je veel voordeliger uit. Ik kan je bundels namelijk wijzigen naar onbeperkt bellen/sms'en, 3000 MB en 4G voor 10,50 euro per maand. Dit scheelt je wel 11 euro per maand. Hiermee kan ik alleen je bundels wijzigen, er veranderd verder niets aan het contract.
Graag verander de bundel hopelijk dan wel G4
Hopelijk heb je mijn bundel veranderd maar waarom krijg ik geen 4 g heb een iPhone XS
Reputatie 3
Badge +3
De bundelwijziging heb ik voor je doorgevoerd. Kun je dit topic volgen? Ik vermoed namelijk dat de instellingen niet goed staan.
Hi,
Mijn mobiel internet (4g) doet het al enkele dagen niet. Wifi werkt probleemloos. Alle stappen doorlopen, uit / aan, etc. Heb nog 3gb over in mijn bundel.

Dus de vraag: kan ik ook geholpen worden? Het lijkt te werken hierboven namelijk! Ik heb een moto G5.

Bij voorbaat dank,
Alex
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Alex! Natuurlijk wil ik je verder helpen. Zou je allereerst dit topic kunnen volgen? Mocht het hiermee niet werken hoor ik het graag van je.
Ik heb mijn abonnement van 3 naar 4 g verlengd zit in frankrijk maar heb alleen 3G
Henny
Reputatie 5
Badge +6
Hi @hennyone1. Ah, dat is balen! Kun je de stappen uit 'geen internet in het buitenland' eens volgen? Mocht dit niet werken, kun je me dan de laatste twee cijfers verstrekken van het nummer waarop je geen 4G lijkt te ontvangen in Frankrijk? Alvast bedankt!
Hallo, ook mijn 4G werkt sinds een paar dagen niet meer. Heb alle instellingen doorlopen (zoals toegangspunt) en herstart maar er veranderd niets. Zouden jullie kunnen kijken of er een reset nodig is ?
Groet Yvonne (mijn tel eindigt op 52)
Reputatie 3
Badge +3

Hoi Yvonne! Wat onhandig dat je problemen ervaart met het internet. Ik kan hier geen reden voor vinden in mijn systeem. Zou je een kruistest kunnen doen? Een kruistest houdt in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert om erachter te komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Ik hoor graag van je of de simkaart in een ander toestel werkt. 

Reageer