4g werkt niet

• 18 april 2017
  • 4 reacties
  • 413 keer bekeken

Ik heb gister mijn bundel aangepast en 4g genomen. Daarop heb ik een mail ontvangen waarin staat dat ik de volgende dag (vandaag) 4g zou moeten hebben dit is helaas niet het geval ik heb mijn iphone opnieuw opgestart en iets geinstaleerd zodat het zou werken maar dat doet het helaas niet iemand enig idee?

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Angela, bedankt voor je bericht. Zou je eens de volgende link willen openen via Safari in je toestel en het configuratiebestand te downloaden: www.ben.nl/iphonesettings. Ik hoor graag of het hiermee beter werkt!

Groetjes, Jolijn
Goedenavond, ongeveer 2/3 dagen geleden heb ik 4G toegevoegd aan mijn abonnement. De volgende werkdag zou ik dan 4G op mijn telefoon hebben, helaas is dit nog niet zo. 4G staat wel aan op mijn telefoon, ik heb de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld en de iphonesettings gedownload. Helaas doet 4G het nog steeds niet.
Ik heb een iPhone SE telefoon, is er nog iets anders dat ik kan proberen?

Met vriendelijke groet,

Bianca
Goedenavond, ongeveer 2/3 dagen geleden heb ik 4G toegevoegd aan mijn abonnement. De volgende werkdag zou ik dan 4G op mijn telefoon hebben, helaas is dit nog niet zo. 4G staat wel aan op mijn telefoon, ik heb de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld en de iphonesettings gedownload. Helaas doet 4G het nog steeds niet.

Met vriendelijke groet,

Bianca

Mijn probleem is gelukkig opgelost. 4G werkt!
Reputatie 6
Badge +8

Met vriendelijke groet,

Bianca

Mijn probleem is gelukkig opgelost. 4G werkt!

Hoi Bianca, heel erg fijn om te lezen! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust 🙂