Beantwoord

4G werkt niet

  • 15 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Onlangs heb ik mijn bundel gewijzigd. De wijziging doet het nu wel, maar ik heb nog geen 4G. Hoe kan dit?

Silkok
icon

Beste antwoord door Rox 16 augustus 2017, 13:50

Hoi Silkok, jij hebt al een ander openstaand topic. Ik wil je vragen om de communicatie tot 1 topic te beperken, ik zal dit topic dan ook afsluiten.

Jij hebt bij het wijzigen van je bundels geen 4G aangevraagd, dit verklaard waarom het niet werkt.Je kunt via de IkBen pagina de optie 4G alsnog aanzetten.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Silkok, jij hebt al een ander openstaand topic. Ik wil je vragen om de communicatie tot 1 topic te beperken, ik zal dit topic dan ook afsluiten.

Jij hebt bij het wijzigen van je bundels geen 4G aangevraagd, dit verklaard waarom het niet werkt.Je kunt via de IkBen pagina de optie 4G alsnog aanzetten.