Beantwoord

4g werkt niet meer als voorheen

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Beste, sinds dat mijn abonnement is geüpgrade van 5000mb, naar 10.000mb. Werkt mijn 4G niet meer. Ik heb mijn Sim kaart in andere mobiele toestellen toegepast, en helaas was er geen 4G zichtbaar. Andere simkaarten (met 4g) werkten wel zeer goed op mijn telefoon. Hieruit heb ik concluderen dat het de simkaart is, waar 4g is gedeactiveerd. Het gekoppelde abonnement staat op het mobiele nummer: 06362980XX

alvast bedankt voor uw hulp!

met vriendelijke groet,
Ruud
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 10:01

Altijd fijn, een grotere databundel! Mét 4G is het natuurlijk nog veel beter 😃 Daarom is het ook zo handig wanneer je ook nu gebruik van je 4G databundel kunt maken. Ik heb de instellingen op het netwerk nagelopen en jouw simkaart gereset. Zou je jouw toestel willen herstarten? Dan zou 4G het weer moeten doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Altijd fijn, een grotere databundel! Mét 4G is het natuurlijk nog veel beter 😃 Daarom is het ook zo handig wanneer je ook nu gebruik van je 4G databundel kunt maken. Ik heb de instellingen op het netwerk nagelopen en jouw simkaart gereset. Zou je jouw toestel willen herstarten? Dan zou 4G het weer moeten doen.

Reageer