4G werkt niet meer na update

• 16 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Vorige week is mn telefoon geüpdate. Echter sindsdien werkt de 4G niet meer. Telefoon opnieuw opgestart, simkaart verwijderd etc. Stappenplan gevolgd van Ben heeft helaas niet het gewenste effect. Wat nu?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oh hé bah JoseT! Dat schiet niet op natuurlijk! Ik ga eens kijken of ik dit voor je kan oplossen! Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Als je mij ook wil laten weten wat voor mobiele telefoon je gebruikt ga ik aan de slag voor je!
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens JoseT. Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Reageer