Beantwoord

4G werkt niet meer na verlenging abonnement.

• 1 augustus 2018
  • 28 reacties
  • 204 keer bekeken

Vandaag is verlenging abonnement ingegaan. Mijn 4g werkt niet meer. Gebeld met Ben. Laten mij allerlei acties met telefoon doen waaronder volledig netwerkherstel. Daarbij wordt telefoon gereset en dus contact met klantenservice verbroken. Wordt niet teruggebeld. Volgens mij moet Ben iets doen maar hoe maak je hen dat duidelijk.
icon

Beste antwoord door Jill 2 augustus 2018, 11:42

Hi Karel, jeetje wat vervelend dat de verbinding werd verbroken! Ik heb voor jouw het internet op de simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon helemaal opnieuw willen opstarten? Ik hoor graag of het probleem met 4G hiermee is opgelost.
Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hallo Jill,

Een leuke reactie. Bedankt en nu ga ik lekker op vakantie.

Elsofie

Heel graag gedaan! Ik wens je een fijne vakantie!
Hallo Jill,

Een leuke reactie. Bedankt en nu ga ik lekker op vakantie.

Elsofie
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Elsofie, super dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van het internet. Ik ben het helemaal met je eens dat het netjes was geweest als je hier een bericht van ons over had ontvangen.

De nieuwe simkaart hoef je niet te retourneren. Wij kunnen hier niets meer mee. Ik zal de prijs voor de simkaart voor je vergoeden in verband met het ongemak.
Dag Jil en Wietske,

Afgelopen donderdag, 2 augustus, verzochten jullie mij een melding te maken op de dekkingskaart van Ben. Dit nadat ik al van alles met mijn telefoon had geprobeerd. Ondanks mijn scepsis, heb ik dat gedaan. Ik zou binnen 3 werkdagen door de technische dienst worden gebeld.
Die 3 dagen waren vandaag voorbij zonder dat ik iets hoorde. Vanavond wilde ik dit melden maar heb voor alle zekerheid mijn telefoon gecheckt. Tot mijn grote verbazing bleek alles gewoon weer te werken!!
Ik ben hier natuurlijk reuze blij mee maar had het wel zo netjes gevonden als dit aan mij was gecommuniceerd. Geen idee wanneer alles weer bij jullie was hersteld en hoe lang ik dus voor nop zat te wachten.

Intussen had ik vrijdag een vervangende simkaart besteld. Dit voor alle zekerheid omdat alles zo lang duurde en ik over enkele dagen met vakantie ga. Deze is vanavond gearriveerd. Ik heb hem gelukkig niet meer nodig en wil graag weten hoe ik hem aan jullie kan retourneren.

Met vriendelijke groet

Elsofie Karel
Reputatie 5
Badge +12
Hi Ben!

Ook mijn abonnement is vorige week verlengd en ik heb hetzelfde probleem. Alle opties al geprobeerd maar zonder succes. Kan ik ook een reset krijgen?

Ik heb jouw simkaart zojuist voor de internetinstellingen gereset. Zou je je toestel eens willen herstarten? Daarnaast heb ik je een e-mail gestuurd met een aantal stappen die je kunt volgen. Zou je hier eens naar willen kijken?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Geranda, he wat naar dat jouw internet niet meer werkt na de verlenging.Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hi Ben!

Ook mijn abonnement is vorige week verlengd en ik heb hetzelfde probleem. Alle opties al geprobeerd maar zonder succes. Kan ik ook een reset krijgen?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Elsofie, natuurlijk snap ik dat je niet happy bent, ik zou dat ook niet zijn als ik geen werkend internet had. Het wordt momenteel voor je onderzocht. Ook zie ik dat een van mijn collega's een vervangende simkaart op de post heeft gedaan. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Voor de rest is het echt nog even afwachten hoe vervelend het ook is.
Dag Wietske,

Ik kan de klantenservice niet bellen omdat het nummer meteen wordt afgebroken. Ik krijg dus niets te horen. Wellicht ligt dat aan de problemen met mijn kaart? Mijn zus, die ik ook een Ben abonnement heb geadviseerd, kan jullie gewoon bereiken. Vreemd dus.

Het verhaal van de dekkingskaart blijf ik vreemd vinden. Ik heb de afgelopen dagen veel gereisd, was vanmorgen zelfs in Duitsland en ik ontvang Ben overal uitstekend, maar de data worden niet geladen. Het kán dus niet aan de dekking liggen. Kennelijk moeten jullie een protocol afwerken.

Zoals ik schreef ga ik volgende week met vakantie en moet ik dan een werkende internetverbinding hebben. Omdat de behandeling zo traag gaat, heb ik voor de zekerheid zelf maar een simkaart aangevraagd. Ik hoop dat er na ontvangst hiervan meer duidelijkheid komt. Maar happy ben ik op dit moment zeker niet.

Met groeten,

Elsofie Karel
Reputatie 5
Badge +12
Super dat je de melding hebt kunnen maken via de dekkingskaart! Ik zie inderdaad dat we deze melding hebben ontvangen. Binnen drie werkdagen zal er contact met je worden opgenomen door onze technische afdeling. Wat krijg je precies te horen wanneer je de klantenservice belt met je mobiele telefoon?
Ik probeerde net via mijn vaste telefoon jullie nummer te bellen. Dat werkte wel. Is er een storing of mag ik niet bellen? Ik neem aan dat het laatste niet het geval is.

Met vriendelijke groet,

Elsofie Karel
Helaas nog steeds niets van u vernomen. Ik heb net geprobeerd u telefonisch te bereiken maar het telefoonnummer werkt niet (zowel 1200 als het 0900 nummer) Wilt u spoedig contact met mij opnemen. Volgende week ga ik op vakantie en dan moet dit probleem toch zijn opgelost
Ik heb nu alles gedaan wat u me heeft gevraagd maar heb intussen nig geen internet. Ik schreef u dat ik die vandaag echt nodig heb. Wanneer krijg ik van u een verder bericht?
Goed. Naar mijn zoon gefietst en kaart in zijn toestel gestopt. Geen internet. Zijn kaart in mijn toestel: wel internet. Ik zal de tweede actie ook uitvoeren hoewel ik daar echt het nut niet van inzie. Ik had gisteren geen 4G in Friesland, Meppel, Zwolle, Amersfoort en Bilthoven.( wel 3G) Wanneer mag ik een oplossing tegemoet zien?
Reputatie 5
Badge +12
Fijn dat je toestelinstellingen al hebt nagelopen Karel. Ik zou je nog wel willen vragen om de Ben simkaart in een ander toestel te testen. Mocht deze daar ook geen internet geven dan wil ik je vragen om een melding te maken op onze dekkingskaart zodat de technische afdeling hiernaar kan kijken.
Overigens heb ik morgen mijn internetverbinding hard nodig. Alstjeblieft, doe er nu iets aan. Na heel veel jaren Ben is dit echt heel teleurstellend.
Wat moet ik met deze info? Ik heb gisteren met een telefonische medewerkster alle netwerkinstellingen gereset en ben daardoor al mijn wachtwoorden kwijt. Heeft niets geholpen. Ik had gisteren nog 3G. Na de interventie vanmorgen door Ben ben ik dat ook kwijt.

Ik krijg hier wel genoeg van. Op 31 juli werkte alles prima. Op 1 augustus gaat mijn verlenging abonnement in en heb ik grote problemen. Ik heb jullie hele lijstje al driemaal nagelopen. Er is niets mis met mijn telefoon, het probleem zit bij jullie
Reputatie 5
Badge +12
Zou je eens willen kijken naar dit en dit topic?
Ik heb een Iphone 6s.
Reputatie 5
Badge +7
Welk toestel heb je? Dan kijken we de instellingen op het toestel na.
Netwerkherkenning werkt weer. Internet niet, noch op 3G noch op 4G. Gisteren kon ik nog wel via 3G internetten
Reputatie 5
Badge +7
Nou Jill, ik blijf helaas aan de gang. Er staat nu wel 4G maar ik krijg geen data maar binnen. En, wat nog vervelender is, 3G werkt ook niet meer. Alleen WiFi gelukkig nog maar ik word wel wat moedeloos.

Whoeps sorry ik was net te snel met mijn bericht. Zou je na het opnieuw opstarten ook gelijk naar het internet willen kijken of dat nu werkt?
Reputatie 5
Badge +7
Ah kijk super! Dan heeft de reset geholpen. ik ben ook bezig geweest met de nummerherkenning zou je hiervoor nogmaals jouw telefoon opnieuw willen opstarten?
Nou Jill, ik blijf helaas aan de gang. Er staat nu wel 4G maar ik krijg geen data maar binnen. En, wat nog vervelender is, 3G werkt ook niet meer. Alleen WiFi gelukkig nog maar ik word wel wat moedeloos.
Direct nadat ik je schreef, springt 3G op 4G. Heel bijzonder. Alleen nummerherkenning werkt nog niet

Reageer