Beantwoord

4G werkt niet, ook niet na herstart

• 8 februari 2017
  • 11 reacties
  • 287 keer bekeken

Heb alle instellingen gecheckt en 4G zou het moeten doen. Helaas lukt het niet, ondanks herstart.
icon

Beste antwoord door Jeroen 9 februari 2017, 14:06

Hoi katja730,

Het lag niet aan jou... Echt niet...
Ik hoop dat je Ben kan vergeven. Er stond een instelling verkeerd.
Wanneer je nu je toestel herstart ben je weer vliegensvlug met je 4G verbinding 😉
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi katja730,

Het lag niet aan jou... Echt niet...
Ik hoop dat je Ben kan vergeven. Er stond een instelling verkeerd.
Wanneer je nu je toestel herstart ben je weer vliegensvlug met je 4G verbinding 😉
Dag Jeroen,

Ja hoor, 4G doet het! Dank voor het snelle herstel. Nu fijn filmpje kijken in de trein.

Groeten Katja
Reputatie 7
Badge +7
Ik hoop dat je hebt genoten van je filmpje, Katja! Ik heb de complimenten voor je doorgegeven aan Jeroen! 😉
Ik heb hetzelfde probleem als katja
Kan je min helpen
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb hetzelfde probleem als katja
Kan je min helpen

Ik heb de instellingen voor jou op het netwerk ook aangepast. Ik hoor graag of jij na herstart van je toestel ook weer helemaal 4G bent.
Nog steeds niks
Reputatie 3
Badge +1
Nog steeds niks

Balen zeg. Ik had gehoopt dat het ook voor jou verschil had kunnen maken.
Is het voor jou mogelijk om jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon? Ik hoor graag van je wat er dan wel of niet werkt. Op die manier kan ik oorzaken uit gaan sluiten.
Ik heb geen extra tel in huis die 4g ondersteund
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb geen extra tel in huis die 4g ondersteund

Hoi Marianne, gek dat het niet wil werken! Welk toestel heb je? Dan zoek ik de instellingen voor je op. Alle instellingen staan namelijk juist bij ons op het netwerk.
Inmiddels is het gelukt ik weet niet hoe maar ik heb 4G.
Bedankt voor jullie hulp.
Reputatie 4
Badge +6
Fijn om te lezen dat de 4G verbinding inmiddels werkt! Mocht je later nog vragen hebben over je abonnement weet je ons te vinden.

Groetjes, Jolijn

Reageer