Beantwoord

4g werkt sinds kort niet meer

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Hallo, sinds zondag doet mijn 4g het niet meer. Ik heb mijn abbo aangepast naar meer mb’s en onbeperkt bellen sinds dien doet mijn 4g het niet meer. Ook krijg ik geen telefoonnummers of namen meer te zien van personen die mij bellen. Er staat alleen: onbekend. Ik heb alle instellingen voor Iphone nagelopen en deze staan goed ook heb ik 4g in mijn abbo zitten. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 15:20

Goedemiddag Samenda,

Wat onhandig dat jouw 4G niet meer werkt sinds de bundelwijziging! Ook gebeld worden gaat zo wel erg moeizaam wanneer je niet ziet wie jou precies belt 😉 Ik heb de simkaart op deze fronten een reset gegeven. Zou je jouw toestel willen herstarten? Wanneer je dit gedaan hebt verwacht ik dat de problemen zijn verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag Samenda,

Wat onhandig dat jouw 4G niet meer werkt sinds de bundelwijziging! Ook gebeld worden gaat zo wel erg moeizaam wanneer je niet ziet wie jou precies belt 😉 Ik heb de simkaart op deze fronten een reset gegeven. Zou je jouw toestel willen herstarten? Wanneer je dit gedaan hebt verwacht ik dat de problemen zijn verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan even weten.

Reageer