Beantwoord

buiten bundel

• 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 152 keer bekeken

Beste,

Gisteren heeft mijn dochter met jullie contact opgenomen en het volgende geschreven:

“Vandaag ben ik geland op Lesbos (Griekenland). In de wetenschap dat ik binnen de EU gratis internet heb, heb ik na het landen mijn mobiele netwerk aangezet. Tot mijn grote schrik zie ik nu dat ik meer dan €26 (voor 10,8 Mb) buiten mijn bundel ben getreden, omdat ik in Turkije(?) zou zijn geweest. Dit is absoluut niet het geval. Zoals u wellicht begrijpt, ben ik het niet met deze kosten eens en niet bereid om hiervoor te betalen. Kunt u mij wellicht verder helpen?”

Romy (medewerker Ben) heeft gevraagd om een aantal gegevens zodat zij kon kijken wat ze voor mijn dochter kan doen. Omdat het abonnement op mijn naam staat, is mijn dochter geadviseerd om mij contact met jullie te laten opnemen ivm de nieuwe privacywet. Graag ontvang ik een berichtje van u met een link naar een privéchat, zodat ik de gegevens kan doorgeven.

Met vriendelijke groet, Karin
icon

Beste antwoord door Romy 5 augustus 2019, 12:37

Hi Karin! Bedankt voor de medewerking. Je kunt de gegevens sturen in een privé bericht. Dan ga ik er verder mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Karin! Bedankt voor de medewerking. Je kunt de gegevens sturen in een privé bericht. Dan ga ik er verder mee aan de slag!

Reageer