Beantwoord

data verbruik

• 25 juli 2019
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

Momenteel ben ik in Spanje en maak al 6 dagen gebruiken van mijn databundel. Ik had nog ongeveer 2000mb. Gisteren avond om 23:32 uur ging deze op en heb ik 1000mb extra bestelt. Ik heb mijn telefoon daarna niet meer gebruikt. Vanochtend om 11:11 uur was mijn data op. Ik ben natuurlijk eg verbaasd over hoe dit kan.

ik heb de instellingen van mijn toestel niet gewijzigd en vraag me af hoe het kan dat mijn data zonder te gebruiken op is geraakt. Het argument dat de apps op de achtergrond data verbruiken gaat niet op aangezien de instellingen niet zijn gewijzigd ten op zichtte van de eerste 6 dagen dat ik hier was.

Voor dat nieuwe data bestel wil ik eerst meer duidelijkheid hierover hebben anders gaat mijn data weer op zonder dat ik er gebruik van kan maken

.
icon

Beste antwoord door Romy 26 juli 2019, 10:13

Hi! Ah, dat is natuurlijk balen. Zeker wanneer je een MB extra aanschaft is het niet fijn dat deze zo snel op is gegaan. Het kan zijn dat apps hebben geüpdate op de achtergrond. Je geeft aan dat dat niet kan omdat je jouw instellingen niet hebt gewijzigd, maar misschien was er de afgelopen dagen bijvoorbeeld wel een grote update. Je kunt het artikel MB verbruik lezen voor extra informatie. Daarnaast wil ik je adviseren om een data app te downloaden zoals Mydatamanager. Mocht je nog vragen hebben, laat dan vooral een reactie achter. Ik wens je een hele fijne vakantie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ah, dat is natuurlijk balen. Zeker wanneer je een MB extra aanschaft is het niet fijn dat deze zo snel op is gegaan. Het kan zijn dat apps hebben geüpdate op de achtergrond. Je geeft aan dat dat niet kan omdat je jouw instellingen niet hebt gewijzigd, maar misschien was er de afgelopen dagen bijvoorbeeld wel een grote update. Je kunt het artikel MB verbruik lezen voor extra informatie. Daarnaast wil ik je adviseren om een data app te downloaden zoals Mydatamanager. Mocht je nog vragen hebben, laat dan vooral een reactie achter. Ik wens je een hele fijne vakantie!

Reageer