Beantwoord

Databundel internet

• 19 juni 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Elke keer alsik een nieuwe bundel ontvang is hij na 1dag al leeg. Ik doe erhelemaal geen gekke dingen mee. Dit is nu de tweede keer al dat me dit overkomt. Volgens mij klopt de klok van de benapp niet. Ikdoe heel veel met wifi, maarop mijn werk kan dat niet. Zouden jullie dit eens voorme na kunnen kijken, want ik vind dit erg vervelend! Hij loopt gewoon leeg zonder dat je internet gebruikt. Dag bundel, weer een maand wachten en zonder internet te kunnen gebruiken. Daar betaal ik toch niet voor!
Meet vriendelijke groet, G.A. Visser
icon

Beste antwoord door Jolijn 22 juni 2017, 09:48

Hoi G.A., bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je schrikt als je data zo snel op gaat! Ik help je graag verder om je meer inzicht te geven over het dataverbruik. Wij mogen namelijk zelf niet registreren waar jij je data aan verbruikt. Je kunt dit wel zelf nakijken in je toestel. Bij Android toestellen kun je dit bekijken in de instellingen onder 'Gegevensgebruik' en bij Apple toestellen kan dit ook in de instellingen, dan via 'Mobiel netwerk'. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft!

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi G.A., bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je schrikt als je data zo snel op gaat! Ik help je graag verder om je meer inzicht te geven over het dataverbruik. Wij mogen namelijk zelf niet registreren waar jij je data aan verbruikt. Je kunt dit wel zelf nakijken in je toestel. Bij Android toestellen kun je dit bekijken in de instellingen onder 'Gegevensgebruik' en bij Apple toestellen kan dit ook in de instellingen, dan via 'Mobiel netwerk'. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft!

Groetjes, Jolijn

Reageer