Beantwoord

Datalimiet buitenland uitschakelen

• 21 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik kreeg een berichtje dat ik 100% van mijn datalimiet in het buiteland heb verbruikt, en dat er een blokkade is geplaatst. Dan wordt er nog verwezen naar hoe ik deze kan verwijderen. Maar ik zie werkelijk nergens waar en hoe... Ben blijkbaar niet de enige... Kunnen jullie deze blokkade aub meteen opheffen zodqt ik weet internet heb in zuid afrika en lesotho? Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Rox 23 oktober 2017, 10:12

Goedemorgen marielleleenen! Jij kunt je datalimiet voor het buitenland hier uitschakelen. Onder het kopje 'Datalimiet buitenland' op jouw persoonlijke IkBen pagina. Houdt er wel rekening mee dat er dan geen limiet meer zit op jouw verbruik en jij ook geen notificatie smsjes meer ontvangt om je te informeren over jouw verbruik.

Ben biedt geen aparte buitenlandbundels aan.
Bekijk origineel

2 reacties

Of kan ik een wereld bundel oid kopen? Graag zsm reactie.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen marielleleenen! Jij kunt je datalimiet voor het buitenland hier uitschakelen. Onder het kopje 'Datalimiet buitenland' op jouw persoonlijke IkBen pagina. Houdt er wel rekening mee dat er dan geen limiet meer zit op jouw verbruik en jij ook geen notificatie smsjes meer ontvangt om je te informeren over jouw verbruik.

Ben biedt geen aparte buitenlandbundels aan.

Reageer