Beantwoord

Engeland 4G

• 15 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 822 keer bekeken

Kan je nog steeds zonder extra kosten in Engeland gebruik maken van mobiele date, bellen en sms’s? Want Engeland stapt uit EU
icon

Beste antwoord door Wietske 15 oktober 2018, 14:54

Een logische vraag 70theer71! Voorlopig is het inderdaad zeker nog zo dat jouw bundels ook in Engeland en het Verenigd Koninkrijk geldig zijn zoals je ook in Nederland gewend bent. Er zijn op korte termijn nog geen plannen dat dit gaat veranderen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Een logische vraag 70theer71! Voorlopig is het inderdaad zeker nog zo dat jouw bundels ook in Engeland en het Verenigd Koninkrijk geldig zijn zoals je ook in Nederland gewend bent. Er zijn op korte termijn nog geen plannen dat dit gaat veranderen.
moet je 4g in het buitenland aanzetten? bij mij werkt het niet...
Reputatie 5
Badge +7
Heb je de dataroaming aanstaan? Dan zou het moeten werken. Werkt het niet met de dataroaming aan dan kijk ik het graag voor je na. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +6
Heb je de dataroaming aanstaan? Dan zou het moeten werken. Werkt het niet met de dataroaming aan dan kijk ik het graag voor je na. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.

Bedankt voor jouw privé bericht. Omdat het abonnement niet op jouw naam staat mag ik wegens privacy redenen geen reset op je simkaart uitvoeren. Dit mag enkel wanneer ik de contractant spreek. Je kunt wel handmatig jouw netwerkinstellingen opnieuw instellen en jouw 4G functie aanzetten. Start hierna jouw toestel even opnieuw op. Mocht dit niet hebben gewerkt, kun je de contractant contact op laten nemen met ons via het forum of de klantenservice. Dan helpen we haar graag verder!

Reageer