Beantwoord

extra mb

• 14 juli 2019
  • 1 reactie
  • 160 keer bekeken

Ik vind het erg vreemd, dat extra MBs bij het begin van een nieuwe maand verdwijnen. Als ik 20 appels koop, hoef ik toch ook de overgebleven appels niet in te leveren? Ik heb betaald voor die MBs, daar moet Ben van afblijven!!
Zelfs het feit, dat overgebleven MBs van mijn abonnement verdwijnen, vind ik niet correct, maar daarmee ben ik accoord gegaan bij het afsluiten van dit abonnement . Toch maar eens gaan kijken, hoe andere providers dit doen!
icon

Beste antwoord door Romy 15 juli 2019, 14:17

Hi Benno. Goed dat je je mening uit hierover. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je MB's aanschaft je deze ook wilt kunnen opmaken. Ben heeft hiervoor gekozen omdat de bundels op de eerste maand weer bijgevuld worden en je dan vanaf 0 begint. Hierom bieden we ook verschillende grootte's aan qua MB extra bundel. Mocht je dan in je laatste dagen nog een te kort hebben, kun je dan kiezen voor een kleinere bundel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Benno. Goed dat je je mening uit hierover. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je MB's aanschaft je deze ook wilt kunnen opmaken. Ben heeft hiervoor gekozen omdat de bundels op de eerste maand weer bijgevuld worden en je dan vanaf 0 begint. Hierom bieden we ook verschillende grootte's aan qua MB extra bundel. Mocht je dan in je laatste dagen nog een te kort hebben, kun je dan kiezen voor een kleinere bundel.

Reageer