Beantwoord

Geen 3G bereik

  • 8 February 2020
  • 8 reacties
  • 649 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties

Beste Ben,

Sinds gisteren heb ik vaak enkel verbinding met het 2G netwerk in plaats van het 3G netwerk. Ik heb onbeperkt internet bij jullie op het 3G netwerk. Wat is er aan de hand?

Groeten

Desiree

icon

Beste antwoord door Romy 12 February 2020, 10:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Desiree! Dat is niet de bedoeling. Heb je toevallig al gekeken op onze dekkingskaart hoe jouw dekking is? Daarnaast kun je even jouw netwerk instellingen handmatig instellen. Laat even weten wat hier is uitgekomen!

Beste Ben,

Helaas heb ik sinds kort ook problemen met 3G. Als ik met de trein tussen Utrecht en Arnhem reist krijg ik regelmatig EDGE ipv 3G. Voorheen nooit problemen. Natuurlijk op de dekkingskaart en bij mijn instellingen op de telefoon gekeken. 

Heeft dit te maken met het ontmantelen van jullie 3G netwerk voor 5G?

Met vriendelijke groet,

M.Z

Reputatie 5
Badge +6

Hoi! Daar ligt het zeker niet aan. Je zou gewoon gebruik kunnen maken van 3G. Als je onderweg bent dan maak je steeds verbinding met verschillende masten. Ik vermoed dat er een mast kapot of weggehaald is aangezien je aangeeft dat je eerder geen problemen mee had. Via de dekkingskaart kun je kijken of er storingen zijn in de omgeving waarin je je bevindt. 

Beste Ben,

Ook ik heb ten tijde van het wegvallen van de 3G  de dekkingskaart gecontroleerd en dekking was volgens de kaart in orde.

In Salland en op de Veluwe heb ik er last van gehad. Net een paar dagen in Zuid-Limburg geweest, maar daar gelukkig geen problemen gehad. Nu lijkt het ook op de Veluwe weer te normaal werken.

Ik hoop dat het nu niet meer voorkomt.

Groeten

Desiree

En wederom alleen EDGE! Jullie dekkingskaart geeft wederom geen problemen aan. Kunnen jullie hier aub iets aan doen?

 

Groeten,

Desiree

Reputatie 5
Badge +9

Hi Desiree. Jeetje, wat onhandig! Ik wil je vragen een dekkingsklacht in te vullen via de dekkingskaart. Dan kunnen mijn collega’s naar jouw individuele probleem kijken en zullen ze met een oplossing komen. Sorry voor het ongemak!

Beste Ben,

 

De dekkingsklacht is ingediend.

 

Groeten,

Desiree

Reputatie 5
Badge +9

Hi Desiree! Bedankt voor jouw medewerking! Op deze manier kunnen mijn collega’s aan de hand van jouw informatie met je meekijken naar een oplossing. Zij zullen binnen 3-5 werkdagen contact met je opnemen. Kan ik voor nu nog iets voor je doen?

Reageer