Beantwoord

Geen 4G

  • 4 January 2020
  • 9 reacties
  • 643 keer bekeken

Contract verlengd en aangepast van 2gig naar 5gig. Zelfde toestel gehouden (motorola G7).

Op moment van verlenging ging de 4g weg en werd H. Hoef nu niet bang te zijn dat ik over de 5gig heen ga... 😕

Graag een oplossing!

icon

Beste antwoord door Romy 13 January 2020, 09:45

Bekijk origineel

9 reacties

Als toevoeging, als ik mijn toestel aanzet komt er ern paar seconden 3g en dan weer de H.

Heb de simkaart van mijn werktelefoon met KPN abonement erin gedaan en dan wel 4g. Ligt dus niet aan mijn toestel. Mijn vrouw en zoon hebben ook een abo bij Ben  en hebben gewoon 4G. Dus het ligt niet aan het ontvangst. Moet dus bij de provider liggen?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Casper! Ai, dat is echt onhandig. Goed dat je contact met me opneemt en goed dat je al wat stappen hebt ondernomen om het probleem te onderzoeken. Zoals je zelf al aankaart kan het niet aan het toestel of het ontvangst liggen, dus kijken we even naar jouw simkaart. Ik heb deze gereset. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat even weten of dit een verschil heeft mogen maken. Mocht dit niet het geval zijn, kun je deze stappen volgen. Ondervind je ook problemen met bellen/SMS of werkt dit wel zoals het hoort? Ik hoor graag van je! Voor nu een fijne avond gewenst. :blush:

Ben een beetje verdrietig 😕

wat ik gedaan heb

Gerestart > helpt niet, blijft op de H staan

Op "deze stappen" geklikt > naar het merk van mijn telefoon (motorola) gegaan jullie in de keuze niet verder dan G6, ik heb de G7 😦 Toch geprobeerd via de aanwijzingen vd G6 de instellingen te wijzigen. De G7 heeft meer mogelijkheden en stappen dan de G6. Alles wat jullie genoemd heb ik ingesteld, wat niet beschreven staat ben ik vanaf gebleven. Telefoon uit/aan en......     weer die .... H

Ben nu niet blij 😡

Hele tijd geen problemen, jullie doen een contracts wijziging en het gaat fout. zou je zeggen dat het toch bij jullie ligt?

Kreeg een helder idee, mijn vrouw heeft dezelfde telefoon en ook een abo bij Ben en die doet het gewoon met g4.  Ik heb alle instellingen overgenomen maar het helpt geen barst.

Ben nu chagerijnig. 😣😡😔😠

Reputatie 5
Badge +9

Hi Casper, bedankt voor de terugkoppeling. Ik kan me goed voorstellen dat je hier chagrijnig van wordt! Heb je jouw netwerk al eens handmatig ingesteld? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, wil ik je adviseren dit te doen. Als je dit al geprobeerd hebt, maar geen resultaat kreeg probeer dan even jouw APN instellingen handmatig in te stellen. Dit doe je in jouw netwerk instellingen op het toestel. Hier zie je hoe je het moet instellen. Nog een vraag: werkt jouw simkaart wel optimaal in het toestel van je vrouw?

Hoi Romy, dank dat je nog niet gillend je computer uitgezet hebt. Ik heb de simkaarten verwisseld en het probleem verhuisd mee. Dus met de kaart van mijn vrouw in mijn toestel  dan heb ik 4g. Mijn vrouw haar toestel heeft dan H. Zij vond het geen goed idee om dit zo te laten dus onder dwang dat ik anders op de bank moest slapen heb ik de kaarten teruggedaan.

Het ligt dus echt niet aan mijn toestel maar aan jullie of aan mijn simkaart. Zou wel gek zijn als het aan de sim ligt aangezien deze het tot 31/12 prima deed.

Graag een oplossing!!

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Casper. Haha jeetje, fijn dat je het geprobeerd hebt, ik mag hopen dat je uiteindelijk nog welkom was in bed! :stuck_out_tongue_winking_eye:  Ik heb je kosteloos een simkaart verstuurd. Deze kun je na ontvangst activeren via jouw Ik-Ben omgeving. Dan kijken we even of dit het probleem zal oplossen, mocht dit geen verschil bieden kun je hieronder een berichtje achterlaten dan zal ik mijn collega’s van de technische dienst ernaar laten kijken. Dan kijk ik daarna even of ik nog wat voor je kan betekenen wat betreft een compensatie. Sorry voor het ongemak!

De nieuwe sim zit erin en wat denk je......…

Nog steeds die #@¥®©%$#   "H"😥

Er gaat een wereld voor je open hoor. Geen Flitsmeister met auto rijden, me oude tomtom weer op het dashboard, Cd in de autoradio alle whatsapp filmpjes kijken als je wifi hebt. Back to basic dus. Zou jij aub de techneuten aan het werk willen zetten, want dit heeft wel lang genoeg geduurd.

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Casper! Jeetje, ik kan me dit echt ontzettend goed voorstellen. Ik zal nogmaals je simkaart resetten. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Mocht dat niet werken wil ik je vragen om een klacht in te vullen via onze dekkingskaart. Zo komt deze direct bij mijn technische collega's. Zij zullen je hierin verder helpen.

Reageer