Beantwoord

Geen 4G meer sinds 2 dagen

  • 8 maart 2019
  • 1 reactie
  • 232 keer bekeken

Hallo Ben,

Sinds eind december een abonnement bij jullie, incl een nieuwe Samsung S7.
Mijn bundel werkte altijd perfect.
Sinds 2 dagen heb ik alleen nog maar bereik via wifi. Buitenshuis werkt 4g internet niet meer.
Wifi werkt nog prima, bellen kan ook nog steeds. Een kruistest gedaan en alles lukte.
Ik ben nog even huiverig voor de reset naar fabrieksinstellingen, hebben jullie nog een tip voor ik daar toe over ga?

Met vriendelijke groet, Janine
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 9 maart 2019, 23:25

Loop even de Namen toegangspunten door, ik vermoed dat de APN niet meer goed staat ingesteld.
Na wijzigen toestel opnieuw opstarten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Loop even de Namen toegangspunten door, ik vermoed dat de APN niet meer goed staat ingesteld.
Na wijzigen toestel opnieuw opstarten.

Reageer