Geen 4G met nieuw abonnement

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 304 keer bekeken

Nieuw abonnement en mailtje van Ben dat 4G binnen 2 dagen zou moeten werken. Nu een week later nog steeds geen 4G. Bel dan maar even naar de klantenservice. De melding is daar na afrekenen gesprekskosten " de wachttijd is langer dan 30 minuten". Schande en dat is geen service dus. Wat nu?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi gvanmarion, gelukkig betaal je sinds 1 juli geen €0,35 meer per gesprek maar is dit geheel kosteloos. Ik kijk graag mee naar je problemen met 4G. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van de gegevens. Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen en ben meteen het systeem ingedoken. Op het eerste oog kan ik geen bijzonderheden vinden waarom jouw 4G niet zou werken. Ik heb daarom je netwerk instellingen een flinke reset gegeven. Als jij je telefoon helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Controleer voor de zekerheid ook bij je netwerk instellingen in je toestel of 4G wel staat aangevinkt.

Reageer