Nieuw abonnement en mailtje van Ben dat 4G binnen 2 dagen zou moeten werken. Nu een week later nog steeds geen 4G. Bel dan maar even naar de klantenservice. De melding is daar na afrekenen gesprekskosten " de wachttijd is langer dan 30 minuten". Schande en dat is geen service dus. Wat nu?
Hoi gvanmarion, gelukkig betaal je sinds 1 juli geen €0,35 meer per gesprek maar is dit geheel kosteloos. Ik kijk graag mee naar je problemen met 4G. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Dankjewel voor het sturen van de gegevens. Ik heb ze luid en duidelijk ontvangen en ben meteen het systeem ingedoken. Op het eerste oog kan ik geen bijzonderheden vinden waarom jouw 4G niet zou werken. Ik heb daarom je netwerk instellingen een flinke reset gegeven. Als jij je telefoon helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Controleer voor de zekerheid ook bij je netwerk instellingen in je toestel of 4G wel staat aangevinkt.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Ik stuur een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.