Geen 4G na wijzigen bundel

  • 16 juli 2018
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Na het wijzigen van mijn bundel krijg ik geen 4G verbinding. Bij netwerken staat deze wel op 4G (voorkeur), heb meerdere malen mijn toestel gereset en ook de netwerk instellingen. Toch krijg ik geen 4G verbinding, alleen maar 3G. Wie kan mij helpen?

Heb deze stappen al gedaan:
https://www.ben.nl/service

Zit nu in het buitenland maar in Nederlands functioneerde het helaas ook niet. Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Jaap, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je simkaart gereset, zou je je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten? En waar van het buitenland bevind je je momenteel? Het kan zijn dat je bent verbonden met een netwerk waarbij 4G verbinding niet mogelijk is. Ik kijk dat ook graag voor je na 🙂
Het werkt nu, bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Top! Geen dank. Geniet van je vakantie!

Reageer