Beantwoord

Geen 4g naar wijzigen bundel

  • 2 april 2018
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Sinds ik 4g heb toegevoegd aan me abonement heb ik geen 4g ook niet in andere toestellen dus het licht niet aan de telefoon
icon

Beste antwoord door Rox 3 april 2018, 10:39

Ai Patrick dat schiet natuurlijk niet op! Als jij 4G aanvraag moet jij hier gewoon gebruik van kunnen maken. Goed om te lezen dat jij je simkaart ook in een andere hebt uitgetest! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je de stappen in dit topic te doorlopen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai Patrick dat schiet natuurlijk niet op! Als jij 4G aanvraag moet jij hier gewoon gebruik van kunnen maken. Goed om te lezen dat jij je simkaart ook in een andere hebt uitgetest! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je de stappen in dit topic te doorlopen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi patrick_derksen93, kun jij inmiddels al gebruik maken van ons supersnelle 4G netwerk? #Benbenieuwd

Reageer