Beantwoord

Geen 4G netwerk na bundelwijziging.

• 2 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Na een wijziging van mijn abonnement doet mijn internetverbinding het niet meer bij whatsapp. Uit- en aanzetten heeft niet gewerkt. Ook de internetinstellingen op mn mob zijn hersteld en mn APN instellingen heb ik ook geprobeerd opnieuw in te stellen (via configuratiebestand). Telefoon staat ingesteld op 4G. Er is geen storing op m'n locatie (het is sinds m'n nieuwe abonnement is ingegaan gister). Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Rox 7 augustus 2017, 15:51

Hé gatsie, dat schiet niet op natuurlijk jor! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en ik zie dat er wel verbruik is geweest deze maand, ik vertrouw erop dat jij weer zonder problemen gebruik kunt maken van je databundel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hé gatsie, dat schiet niet op natuurlijk jor! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken en ik zie dat er wel verbruik is geweest deze maand, ik vertrouw erop dat jij weer zonder problemen gebruik kunt maken van je databundel.

Reageer