Beantwoord

Geen 4g sinds ingang abbonement

  • 2 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Ik heb sinds 2 maanden een Huawei P30 lite en sinds vorige week is mijn Ben abbonement in gegaan. Vanaf het moment dat deze is ingegaan heb ik geen 4g meer. Dat had ik wel via Vodafone met dit toestel.
Ik heb alle instellingen doorlopen en ook mijn toestel al meedere keren herstart. Waar ligt het probleem?
icon

Beste antwoord door Romy 5 augustus 2019, 12:35

Hi @racheldewijs! Welkom bij Ben. Dat is niet de bedoeling. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken. Voor verdere tips kun je ook het artikel 'Geen werkend 4G' bekijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @racheldewijs! Welkom bij Ben. Dat is niet de bedoeling. Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken. Voor verdere tips kun je ook het artikel 'Geen werkend 4G' bekijken.

Reageer