Beantwoord

Geen 4G verbinding

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Plotseling geen internet verbinding meer met G4. Alle mogelijke oplossingen bedacht en uitgevoerd zoals simkaart verwijderen/terugplaatsen, opnieuw opstarten, telefoon update, instellingen handmatig invoeren......niets helpt. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Gr Marjan
icon

Beste antwoord door Angelique 16 juni 2017, 09:55

Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Erg onhandig dat het niet lukt om van 4G gebruik te maken. Direct ben ik gaan kijken wat hiervan de reden kan zijn en ik zie dat jij op je huidige bundels geen extra 4G bundel hebt staan. Wil je toch gebruik maken van het 4G netwerk, dan zou je een bundelwijziging kunnen aanvragen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina.

Mocht je in de toekomst toch een 4G bundel bestellen en je ervaart problemen? Dan kun je terecht in dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ben in Belgie kom niet op 3 of 4g dus heb geen internet. roaming staat aan

Dat schiet natuurlijk niet op Petrus! Ik ga eens kijken voor je wat hier aan de hand is. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Ben in Belgie kom niet op 3 of 4g dus heb geen internet. roaming staat aan
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Erg onhandig dat het niet lukt om van 4G gebruik te maken. Direct ben ik gaan kijken wat hiervan de reden kan zijn en ik zie dat jij op je huidige bundels geen extra 4G bundel hebt staan. Wil je toch gebruik maken van het 4G netwerk, dan zou je een bundelwijziging kunnen aanvragen via jouw persoonlijke Ik Ben pagina.

Mocht je in de toekomst toch een 4G bundel bestellen en je ervaart problemen? Dan kun je terecht in dit topic.

Reageer