Geen bereik en geen IkBen account met nieuw abonnement

• 9 mei 2017
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb sinds kort een Ben abonnement en meteen beginnen de problemen. Ik kan geen ik ben aanmaken en ik ben NIET bereikbaar. Alle telefoontjes gaan direct door naar de voicemail, ook in een ander toestel......
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik gebeld kan worden.

Groeten,
robijntje2005

Dit topic is gesloten

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Robijntje2005, dat is geen leuke start van je abonnement bij ons 😞 Ik wil heel graag voor je gaan uitzoeken hoe dit komt! Als het goed is heb je van ons een mailtje gehad met daarin je gegevens voor de Ik Ben pagina. Als je die niet hebt gekregen of hebt gezien, dan zou je een nieuw account kunnen aanmaken via deze link. Lukt dit niet, dan zou ik graag van je willen weten welke melding je krijgt.

Ook is het gek dat telefoontjes direct door gaan naar de voicemail! Ben je sinds vandaag klant met nummerbehoud? Dan kan het door de overzetting komen dat je problemen hebt. Binnen 24 uur zou je geen problemen mogen ervaren. Heb je al geprobeerd om je telefoon te herstarten?
ik heb de telefoon vanochtend ook herstart maar het werkt niet, ook niet op de pc. Ik krijg de volgende melding: de combinatie van ingevulde 06-nummer en geboortedatum is onbekend!
Het mailtje wat ik van Ben kreeg kon ik niet openen en werd meteen verwijderd. Kon hem niet eens openen.
De mensen die mij willen bellen via bijv simpel of t-mobile gaan direct door naar de voicemail. De mensen die mij bellen die ook bij Ben zitten komen sinds vandaag wel door.
Ik heb geen nummerbehoud gedaan maar gewoon een nieuw nummer. Het abonnement heb ik nu 1 week in huis en heb ik afgelopen zondag gewisseld, in de nacht is de telefoon uit.
Reputatie 3
Badge +1
ik heb de telefoon vanochtend ook herstart maar het werkt niet, ook niet op de pc. Ik krijg de volgende melding: de combinatie van ingevulde 06-nummer en geboortedatum is onbekend!
Het mailtje wat ik van Ben kreeg kon ik niet openen en werd meteen verwijderd. Kon hem niet eens openen.
De mensen die mij willen bellen via bijv simpel of t-mobile gaan direct door naar de voicemail. De mensen die mij bellen die ook bij Ben zitten komen sinds vandaag wel door.
Ik heb geen nummerbehoud gedaan maar gewoon een nieuw nummer. Het abonnement heb ik nu 1 week in huis en heb ik afgelopen zondag gewisseld, in de nacht is de telefoon uit.

Dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan.
Ik wil heel graag voor je kijken wat er mis lijkt te gaan. Zou ik je daarvoor mogen vragen om een privebericht te sturen aan ons moderator account en daarin je ordernummer (begint met 332...), je postcode + huisnummer en geboortedatum te vermelden? Wanneer ik die gegevens van je mag ontvangen kan ik je meer vertellen over de status van je abonnement en de oorzaak van je problemen.
Hallo,

Ik heb je regel overgenomen maar ik kom nergens op uit, pagina bestaat niet of is verplaatst.
Ik wil je de gevraagde info verstrekken maar dat lukt op deze manier niet.
Is er een andere manier.

Groeten,
robijntje005
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Ik heb je regel overgenomen maar ik kom nergens op uit, pagina bestaat niet of is verplaatst.
Ik wil je de gevraagde info verstrekken maar dat lukt op deze manier niet.
Is er een andere manier.

Groeten,
robijntje005

Woeps! Ik heb de link niet helemaal goed aangemaakt in mijn vorige post. Net meteen even aangepast. Wanneer je op de link klikt kom je op ons moderator account en daar kan je een privébericht sturen.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Robijntje, bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb een aantal instellingen op je abonnement aangepast. Zou je over een kwartier je toestel willen herstarten? Ik hoor graag of het dan wel lukt om gebeld te worden!

Groetjes, Jolijn