Geen gebruik meer kunnen maken van internet, wat nu?

• 11 juli 2017
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

vanaf begin juli kan ik niet meer gebruik maken van mijn internet bundel. snap hier helemaal niks van hoe dit kan. ben hier niet zo blij mee. wat gaan jullie hier aandoen. heb van alles al geprobeerd maar geen resultaat. en nog iets in belgie altijd mobistar is dat veranderd in orange??? kortom hier is een teleurgestelde klant die aan het einde van zijn contract toch heel hard erover denkt om op te stappen BEN OPGELICHT is mijn nieuwe slogan. dit is geen reclame dus doe er iets aan

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo janingrid, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp: internet en bereik.

Vervelend om te lezen dat je sinds juli geen gebruik meer kunt maken van je MB's. Omdat jouw account op het forum gekoppeld is aan jouw Ik Ben pagina ben ik direct het systeem ingedoken om te zien wat er aan de hand is. In het systeem zie ik dat er deze maand verbruik is geweest van de bundel. Verder zie ik ook dat er geen vreemde dingen aan de hand zijn waardoor jij niet meer zou kunnen internetten. Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten?

Reageer