Beantwoord

Geen internet

  • 22 January 2019
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik heb vanaf het begin van mijn abbo geen internet. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Friesian 23 January 2019, 09:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?
Hi! Leuk dat je een abonnement bij Ben hebt lopen. Minder leuk dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw mobiele data en gegevens roaming aanstaan?

Hallo,

Ja die heb ik gewoon aanstaan
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb jouw instellingen nagekeken. Deze stonden goed. Kun je jouw toestel over een kwartier eens opnieuw opstarten?
Reputatie 4
Badge +4
@adrianavermeer

Controleer ook even op de telefoon bij instellingen, de namen toegangspunten, APN.

Een Android toestelhulp voorbeeld.

Reageer