Beantwoord

geen internet

  • 31 January 2020
  • 8 reacties
  • 342 keer bekeken

Goedenavond, ik heb sinds vorige maand een Sim only met internet aangeschaft maar ik heb buitenshuis geen internetverbinding. Moet ik dit ergens instellen of gaat er gewoon iets mis ergens?

icon

Beste antwoord door Friesian 2 February 2020, 10:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

@lindapibiri  welk merk en type telefoon heb je? Daarmee kun je via Toestelhulp internet instellen. Het gaat bijvoorbeeld om namen toegangspunten APN internet.ben 

Vergeet niet de telefoon opnieuw op te starten na het instellen.

Reputatie 5
Badge +9

Is het inmiddels gelukt met het internet?

Nee helaas..als ik doorlink naar die pagina geeft ie aan dat het niet gevonden is..

Reputatie 4
Badge +4

Dat is vreemd! Ik kom uit op de community, categorie Toestelhulp.

Geef je aan welke telefoon en type je hebt? Dan probeer ik je opnieuw te helpen.

Ik heb bij de instelling wel wat veranderd, het gaat om de telefoon van mijn zoontje een iPhone 5s.. ik heb het nog niet mee buitenshuis Genomen om het te checken of het gelukt is

Reputatie 4
Badge +4

Ik begrijp nu wat het probleem is. Van de toestelhulp voor de iPhone 5S kom ik ook op een fout ip-adres, server kan niet worden gevonden. forum.ben.nl (instellen internet)

Bedankt voor het meedenken het is ondertussen gelukt!

Reputatie 5
Badge +9

Fijn om te lezen dat het gelukt is en goed om te weten dat de pagina niet meer up to date is. Ik heb het aangepast, sorry voor het ongemak!

Reageer