Beantwoord

geen internet buitenland

• 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 216 keer bekeken

Hoi! Ik zit momenteel een paar dagen in duitsland en het lukt me niet verbinding te maken met mijn mobieke netwerk. Ik krijg steeds een melding dat mijn gegevensverbinding is verbeoken omdat ik buiten mijn thuisnetwerk zit en de roaming is uitgeschakeld. Als ik het goed begreijp moet roaming toch ook juist uit staan om extra kosten te voorkomen? Ik heb een aantal stappen geprobeerd te volgen om dit op te lossen, zoals handmatig een netwerk zoeken, maar dit lijkt niet te hepen want dezelfde melding blijft komen, heel graag hulp!
icon

Beste antwoord door Merve 17 juni 2019, 12:15

Hoi Nathalie! Je zou in Duitsland data roaming aan moeten zetten om daar ook gebruik van te kunnen maken. Je zult geen extra kosten maken omdat je daar gewoon binnen de bundel gebruik kunt maken van jouw abonnement. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Nathalie! Je zou in Duitsland data roaming aan moeten zetten om daar ook gebruik van te kunnen maken. Je zult geen extra kosten maken omdat je daar gewoon binnen de bundel gebruik kunt maken van jouw abonnement. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

Reageer