geen internet na bundelwijziging

  • 16 juni 2017
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik heb ca 2 weken gelden mijn abonnement verandert van sms/bellen naar o.a.intranet.
Ik kan echter nog steeds niet internetten.? Hoe kan dat...?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen s.straatsma4, wat superstom dat je nog steeds offline bent! Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling! Je zet immers niet voor niks je data bundel aan. Ik zie dat de data bundel is toegevoegd en dat je al 5 MB hebt vebruikt, je hebt dus wel toegang tot het mobiele internet. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Als dat niet heeft mogen helpen wil ik graag weten wat voor mobiele telefoon jij gebruikt dan gaan we de instellingen in je telefoon ook nalopen.

Reageer