Geen internet na verlengen.

• 5 juni 2018
  • 11 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo,

Maandag 4 juni is mijn abbonnement verlenging ingegaan en sinsdien heb ik geen internet meer.
Ik heb hier maandag over gebeld en is er het een en ander gereset, toen leek het weer te werken.

Maar vandaag zie ik wel het 4g logo in mijn scherm maar toch heb ik geen internet. (maandag zag ik ook geen 3g of 4g logo in mijn scherm).

Gr jOOST

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Joost,

Wat superleuk om te lezen dat je opnieuw voor ons hebt gekozen en je Ben abonnement hebt verlengd 😃 Wat onhandiger natuurlijk dat jouw 4G niet werkt. Heb je jouw toestel al geprobeerd te herstarten?
Ja dat heb ik al meerdere keren gedaan maar helaas nog steeds geen internet.

Gr Joost
Reputatie 5
Badge +7
Ja dat heb ik al meerdere keren gedaan maar helaas nog steeds geen internet.

Gr Joost

Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dan ga ik verder voor je aan de slag. Ik heb jouw internet instellingen op de simkaart een reset gegeven. Zou je jouw telefoon nog een keer helemaal ui en aan willen zetten. Mocht dit nou niet werken laat mij dan even weten welke telefoon je gebruikt. Dan kan ik een link sturen om de internet instellingen op jouw telefoon te controleren.
Helaas dit werkt ook niet ik heb een Huawei p8
Reputatie 5
Badge +7
Zou je de instellingen willen controleren met deze link?
Ik heb dit nagekeken maar mijn telefoon weigert de instellingen op te slaan en zet continue de standaard waarden terug.

Mijn APN staat op smartsites.t-mobile en de naam is Ben internet.
Mijn collega heeft de Huawei P9, en ook Ben als provider en onze instellingen staan gelijk (bij hem staat dus ook smartsites.t-mobile).

Ik kan mij ook niet voorstellen dat mijn instellingen opeens na 2 jaar een probleem zijn en toevallig mijn nieuwe contract maandag ingegaan is.
Reputatie 5
Badge +12
Hmm wat vreemd zeg! Goed dat je al het een en ander geprobeerd hebt Joost. Zou je de Ben simkaart eens in een ander toestel willen testen en een andere simkaart in jouw telefoon?
Ja dat zal ik vanavond even doen.
Echter daar zit het probleem niet,
Als ik nu inlog bij mijn Ben heb ik helemaal geen data bundel ook zijn er kosten buiten mijn bundel gemaakt, en dat terwijl ik deze maand helemaal nog niet gebeld en uiteraard ook geen internet heb gebruikt.

Ik heb het gevoel dat ik niet heel serieus genomen wordt ik krijg steeds een nieuwe vraag maar heb niet het idee dat jullie kijken of het probleem misschien bij jullie zou kunnen liggen.
Reputatie 5
Badge +12
Ik wil je absoluut niet het gevoel geven dat ik je niet serieus neem Joost! Sorry als ik je wel dit idee gegeven heb. Ik zie dat jouw bundels in ons systeem in elk geval goed staan. De buitenbundelkosten voor deze maand zijn dan ook niet ontstaan op het gebied van internet. Ik hoor graag van je wat de uitslag is van de kruistest!
Ik heb net de kruistest gedaan met de telefoon van mijn vrouw zoals ik al verwacht had werkt internet bij haar telefoon ook niet en internet werkt in mijn telefoon met haar simkaart wel.

Maar even simpel zit ik nu 3 dagen zonder internet en begin mijn geduld een beetje te verliezen er was geen probleem en na de ingangsdatum heb ik wel een probleem los het gewoon op in plaats van continue een werdervraag te stellen. En voor wat betreft de buitenbundel kosten ben ik dan heel benieuwd waar ik die gemaakt zou moeten hebben.
Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je de kruistest hebt kunnen doen en dat je de uitslag gelijk hebt willen delen. De reden waarom mijn collega Jill en ik wat vragen aan je stelden is om te achterhalen wat precies de oorzaak is van het internetprobleem. Het lijkt 'm aan de simkaart te liggen. Ik zal daarom een nieuwe simkaart naar je opsturen. Deze kan je na ontvangst activeren via je Ik Ben pagina. Hoe je dat precies doet lees je hier. Sorry voor het ongemak!

Wat betreft de kosten buiten de bundel: ik heb nog geen exacte inzage in de oorzaak van de buiten de bundelkosten. Dit in verband met jouw privacy. Deze zullen wel worden gespecificeerd op jouw maandfactuur, die je volgende maand van juni ontvangt. Heb je deze maand naar het buitenland of betaalde servicenummers gebeld? Hiervoor worden namelijk extra kosten in rekening gebracht.

Reageer