Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 23 april 2019
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Hi, ik schrijf dit berichtje voor mijn oma, die sinds kort geen mobiele data meer heeft. Het mobiele data tekentje bovenin komt er niet te staan, ondanks dat mobiele data in de instellingen aangevinkt is. De wifi en bellen werkt wel. Ik heb de instellingen handmatig ingesteld via jullie handleiding en de telefoon meerdere keren opnieuw gestart. Enige oplossingen?
Met vriendelijke groet, Mariska
icon

Beste antwoord door Merve 24 april 2019, 08:42

Hi Mariska,

Wat ontzettend lief dat je dit voor oma wilt regelen. Ik adviseer je om een kruistest te doen. Een kruistest houd in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we erachter komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi Mariska,

Wat ontzettend lief dat je dit voor oma wilt regelen. Ik adviseer je om een kruistest te doen. Een kruistest houd in dat je de Ben simkaart in een ander toestel probeert. Zo kunnen we erachter komen waar het probleem werkelijk aan ligt. Ik hoor het graag van je!

Reageer