Geen mobiel internet

• 21 juni 2017
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb nu alweer 3 dagen geen mobiel internet. Ja ik heb het toestel aan en uitgezet en ja ik heb de instellingen gecheckt. Wat kan er aan gedaan worden?
Mvg
Saskia

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Saskia, ik zie dat jij op dit moment twee telefoonnummers hebt bij ons. Zou je mij de laatste 3 cijfers kunnen sturen van het telefoonnummer waar het over gaat? Dan ga ik voor je kijken naar wat er aan de hand is!

Groetjes, Jolijn
Goedemiddag Jolijn,
Het tel.nummer eindigd op 2071.
Grtjs
Saskia
Ook ik heb al dagen geen verbinding met het netwerk. Omdat ik dat aanvankelijk niet wist, heb ik een aantal betalingen via skrill gedaan, die allemaal werden geannuleerd. Ik probeer ben nu te bellen via de vaste telefoon, maar na 35 minuten wachten met een irritant muziekje wordt er nog steeds niet opgenomen. Hoe kan ik nu mijn betalingen doen als ben saboteert ? Daardoor kom ik in de problemen. Overigens vond ik het ook vreemd dat na 11 minuten de telefoon werd opgenomen door een dame die vroeg"Welk bedrijf belt u ?", terwijl ik het nummer van de klantenservice bel voor 80 cent per minuut. Mijn tel.nr. is 06-16105992
Sorry, mijn verontschuldigingen.
Nadat ik geen contact kon krijgen met de helpdesk, heb ik het zelf geprobeerd. Ik heb mijn chipje er even uit gehaald en weer teruggezet. Toen kreeg ik wel verbinding met het netwerk.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemiddag Jolijn,
Het tel.nummer eindigd op 2071.
Grtjs
Saskia

Inmiddels is het duidelijk wat er aan de hand is, Saskia! Jij hebt last van deze storing.

Sorry, mijn verontschuldigingen.
Nadat ik geen contact kon krijgen met de helpdesk, heb ik het zelf geprobeerd. Ik heb mijn chipje er even uit gehaald en weer teruggezet. Toen kreeg ik wel verbinding met het netwerk.

Fijn om te lezen dat je weer online bent. Cearul. Waar ik nog wel even op wil inhaken is de €0,80 per minuut. Het bellen met de Ben klantenservice kost slechts €0,35 per minuut. Als ik het zo lees heb jij gebeld met een doorverbindlijn en niet direct naar het Ben nummer 0900-04 01 405.