Beantwoord

geen netwerk en internet

  • 23 July 2019
  • 4 reacties
  • 201 keer bekeken

Voor het eerst in jaren heb ik problemen met het netwerk in het buitenland. Ik kan alleen verbinden met het wifi-netwerk van de camping, maar buiten de camping kan ik niets. Mijn dochter heeft sinds vorige maand een abonnement via Ben en kan overal verbinden met beschikbare wifi-netwerken of internetten via haar bundel, terwijl ik niet eens een netwerk en om te bellen.
Ik heb zojuist geprobeerd om de Ben klantenservice te bellen, maar ook dat lukt niet omdat ik niet ben aangemeld bij een netwerk.
Het lijkt alsof de problemen bestaan sinds ik vorige maand mijn abonnement heb aangepast en één voor mijn dochter heb toegevoegd.
Ik krijg ook geen waarschuwing wanneer uk roaming uitzet, noch een tweede tijd wanneer ik roaming weer aanzet. Kan iemand dit probleem verhelpen? Het is erg vervelend om in het buitenland niet bereikbaar te zijn, ook niet telefonisch.
icon

Beste antwoord door Romy 23 July 2019, 16:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat is niet de bedoeling. Kun je de stappen uit 'geen internet in het buitenland' eens volgen om te kijken of dit verschilt maakt?
Hallo Romy, ik heb T-mobile vervangen door Ben, in de namen van de toegangspunten. Helaas maakt dit geen enkel verschil. De punten in alle andere stappen waren al correct.
Vanacht moet ik van Verona naar Iseo rijden. Ik zou het erg prettig vinden als ik dan in ieder geval kan bellen, indien nodig.
Ik zie dat er veel berichtjes over hetzelfde probleem zijn gepost. In alle opgeloste gevallen, was een reset van de simkaart nodig. Vanaf het begin heb ik een abonnement van Ben en zelfs met de beperkte dekking die Ben in het begin had, heb ik nooit problemen gehad. Zonder enige verandering aan de instellingen van mijn telefoon kan ik nu ineens niets meer.
Reputatie 5
Badge +9
Ik begrijp het. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via de chat en dat zij jouw simkaart hebben gereset. Mocht dit niet hebben geholpen, laat dan een berichtje achter. Dan kijken we verder naar een oplossing!

Reageer