Geen netwerk meer 4G

• 20 mei 2017
  • 24 reacties
  • 256 keer bekeken

hallo sinds de update van android heb ik geen netwerk verbinding meer

Dit topic is gesloten

24 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Frits, bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken van data. Ik wil je vragen om je internetinstellingen opnieuw in te voeren met het stappenplan in deze link. Ik hoor graag of het heeft gewerkt!

Groetjes, Jolijn
hallo jolijn

heb een paar keer de instelling geprobeerd
en ook op mijn andere telefoon maar heb nog steeds
geen 4g

groet frits
Ik heb sinds de mei vakantie geen mobiel internet 4G meer. Instelling gewijzigd maar mag niet baten.
Reputatie 6
Badge +8
hallo jolijn

geen 4g

groet frits

Hoi Frits, wat gek! Welk toestel gebruik je? De instellingen staan namelijk juist. Ik heb ook nog even geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen want de maandelijkse kosten die je hebt kunnen een stuk goedkoper met dezelfde bundels! Jammer genoeg kreeg ik geen gehoor.

Ik heb sinds de mei vakantie geen mobiel internet 4G meer. Instelling gewijzigd maar mag niet baten.

Oei, niet handig! Zou je de laatste twee cijfers willen geven van het nummer waar je de problemen mee hebt? Dan kijk ik dit voor je na!
Hoi Angelique,

De cijfers zijn 71.
Groeten,
Saskia
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Saskia, bedankt voor het sturen van je gegevens. Ben jij op dit moment in Nederland? Ik zie namelijk wel dat je voor deze maand je datalimiet hebt bereikt in het buitenland waardoor je daar geen data meer kan gebruiken.

Groetjes, Jolijn
Ja ben na de meivakantie weer in Nederland en beschik zelfs over een nieuwe maand mb's. Maar het werkt niet.
Reputatie 3
Badge +1
Ja ben na de meivakantie weer in Nederland en beschik zelfs over een nieuwe maand mb's. Maar het werkt niet.

Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart sinds je terug bent in Nederland? Het zou kunnen dat het opnieuw contact maken met het netwerk (dat doet je toetsel bij een herstart) verschil kan maken.
Dit heb ik uiteraard diverse keren geprobeerd.Sorry hoor maar jullie komen met oplossingen die ik zelf kan bedenken. Mijn zoon heeft info ingewonnen bij de ict op school. Voor nu werkt het weer,maar 3 weken zonder gezeten!
Saskia
hallo jolijn

geen 4g

groet frits

Hoi Frits, wat gek! Welk toestel gebruik je? De instellingen staan namelijk juist. Ik heb ook nog even geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen want de maandelijkse kosten die je hebt kunnen een stuk goedkoper met dezelfde bundels! Jammer genoeg kreeg ik geen gehoor.

Oei, niet handig! Zou je de laatste twee cijfers willen geven van het nummer waar je de problemen mee hebt? Dan kijk ik dit voor je na!

hallo
je mag mijn bundel wel veranderen
maar heb nog steeds geen internet

groet
Reputatie 7
Badge +7
Dit heb ik uiteraard diverse keren geprobeerd.Sorry hoor maar jullie komen met oplossingen die ik zelf kan bedenken. Mijn zoon heeft info ingewonnen bij de ict op school. Voor nu werkt het weer,maar 3 weken zonder gezeten!
Saskia

Hoi Saskia! Fijn om te lezen dat je inmiddels weer online bent. Ik vind het jammer dat je teleurgesteld bent in de hulp van mijn collega's. Wij moeten een bepaald stappenplan doorlopen met dit soort problemen. Ik snap dat dit heel frustrerend is als je zelf deze informatie al hebt opgezocht, maar voor ons is het belangrijk om alle stappen te doorlopen om een zo goed mogelijke analyse te kunnen doen en jou van het juiste antwoord te kunnen voorzien.
Reputatie 6
Badge +8
hallo jolijn

geen 4g

groet frits

hallo
je mag mijn bundel wel veranderen
maar heb nog steeds geen internet

groet

Hoi Frits, laten we dan maar eerst beginnen met te achterhalen waar het probleem zit! Heb je de problemen enkel op 4G of ook 3G? Zou je daarbij aan kunnen geven van welk toestel je gebruik maakt?
hallo

4g 3g niks geen internet samsung s7

groet
Reputatie 6
Badge +8
hallo

4g 3g niks geen internet samsung s7

groet

De instellingen van de simkaart heb ik zojuist een reset gegeven. Wil jij je toestel herstarten? Ik ben benieuwd of het hierna wel lukt. Mocht het probleem aanhouden, dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel uit te testen en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we achterhalen of de problemen worden veroorzaakt door de telefoon of de simkaart.
hallo

ik heb mijn toestel opnieuw opgestart maar heb nog geen internet
mijn sim kaart heb ik ook al eens in mijn s6 gehad maar daar had ik ook geen internet
een andere sim kaart heb ik niet om uit te proberen

groet
hallo

hij geeft wel 4g aan maar heb nog geen internet
hallo

heb nu wel internet maar niet via de ben instelling
maar via mijn oude tmobile insteling
hallo

heb nu wel internet ook via ben

groet
Reputatie 4
Badge +6
Dat klinkt goed, Frits! Kun je weer met je eigen toestel gebruik maken van het Ben netwerk?
hallo

ja ik kan weer met mijn s7 interneten op 4g
heeft wel lang geduurd
hadden jullie niet eerder mijn sim kaart kunnen resetten
kun je mijn bundel wijzigen zoals gezegd
Ik heb ook nog even geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen want de maandelijkse kosten die je hebt kunnen een stuk goedkoper met dezelfde bundels!

groet
Reputatie 7
Badge +7
Sorry dat het zolang heeft geduurd Frits, fijn om te lezen dat je inmiddels weer online bent! Sorry voor het ontzettende ongemak. Ik heb de maandkosten voor 4G voor deze maand aan je gecompenseerd. Natuurlijk wil ik jou verder helpen met het wijzigen van je bundels, dat is helemaal geen probleem! Als ik kijk naar je huidige bundels zou ik deze kunnen veranderen naar 200 belminuten en 3000MB 4G voor slechts €14,00 per maand, dit scheelt dus €3,09 met wat je nu betaald voor veeel meer bundel!
hallo
wijzig mijn bundel maar

groet
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Frits,

Bij deze heb ik de bundels voor je gewijzigd.
hallo

thankx

groet