Beantwoord

Geen netwerk zonder wifi

  • 16 mei 2018
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste heer Ben,

Ik wou u vragen of u kon kijken waarom ik niet gebruik kan maken van mijn mb's.

Zodra ik geen wifi heb komt er te staan dat ik geen netwerk heb, terwijl ik genoeg mb's over heb.

Wilt u hier naar kijken?

Met vriendelijke groet,

Haras farooq
icon

Beste antwoord door Rox 16 mei 2018, 12:37

Hoi Haras! Niet meneer Ben maar Rox hier 😉 De reden dat jij geen netwerk meer hebt op jouw Ben simkaart is omdat jij je telefoonnummer hebt laten overzetten naar een andere provider:

Hallo ,
Je verzoek tot nummerbehoud bij een nieuwe aanbieder op datum 14-05-2018 is goedgekeurd. Op die datum eindigt je abonnement bij Ben.


Een maand nadat je abonnement is afgelopen bij me ontvang je je eindfactuur. Hou er rekening mee dat je bel/sms bundel voor de laatste maand van je abonnement wordt berekend naar verhouding van het resterend aantal dagen in de maand. Hierdoor zal je een beperkte bel/sms bundel hebben. Als je aanvullende bundels hebt worden deze ook naar verhouding berekend.
Heb je spijt van je beslissing? Neem voor de einddatum van je contract contact op met je nieuwe aanbieder zodat je je opzegging ongedaan kan maken.
Jammer dat je weggaat. Ik hoop je snel weer terug te zien.


Jij kunt dus al sinds eergisteren de simkaart van de andere provider gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Haras! Niet meneer Ben maar Rox hier 😉 De reden dat jij geen netwerk meer hebt op jouw Ben simkaart is omdat jij je telefoonnummer hebt laten overzetten naar een andere provider:

Hallo ,
Je verzoek tot nummerbehoud bij een nieuwe aanbieder op datum 14-05-2018 is goedgekeurd. Op die datum eindigt je abonnement bij Ben.


Een maand nadat je abonnement is afgelopen bij me ontvang je je eindfactuur. Hou er rekening mee dat je bel/sms bundel voor de laatste maand van je abonnement wordt berekend naar verhouding van het resterend aantal dagen in de maand. Hierdoor zal je een beperkte bel/sms bundel hebben. Als je aanvullende bundels hebt worden deze ook naar verhouding berekend.
Heb je spijt van je beslissing? Neem voor de einddatum van je contract contact op met je nieuwe aanbieder zodat je je opzegging ongedaan kan maken.
Jammer dat je weggaat. Ik hoop je snel weer terug te zien.


Jij kunt dus al sinds eergisteren de simkaart van de andere provider gebruiken.

Reageer