Beantwoord

Geen service

  • 15 January 2019
  • 9 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik kan niet bellen. Heb wel wifi. Ben gewoon thuis. (Mobiele data staat uit, wifi aan). Niet de 1e keer, erg vervelend. Wat is er aan de hand?
(Nieuw sim locker vrij abb, maar denk er over nu over te stappen naar andere provider).
icon

Beste antwoord door Romy 17 January 2019, 12:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Vervelend dat je niet lijkt te kunnen bellen. Heb je jouw toestel al eens herstart?
Hai Romy. In dit geval niet. Maar, er bleek een storing te zijn bij jullie kwam ik later achter.
Reputatie 5
Badge +9
Ja, we hebben inderdaad een storing gehad. Klopt het dat je nu van alle diensten weer gebruik kan maken?
Ja, klopt. Het lag aan de storing.
Wel is het zo dat ik eerder, bij bezoek aan mijn moeder, geen ontvangst bleek te hebben (ze woont gewoon in een woonwijk).
Dat vond ik wel erg vervelend. (Ze heeft geen wifi). Moest ik in de tuin gaan staan om te kunnen bellen/appen...
Reputatie 5
Badge +9
Dat is inderdaad wel erg onhandig. Mocht dit nog eens gebeuren, wil ik je adviseren jouw netwerk handmatig in te stellen.
Wat houdt dat precies in, handmatig mijn netwerk instellen? Het netwerk was overigens t mobile
Reputatie 5
Badge +9
Je kan dan deze stappen volgen.
Zorgt dit er dan voor dat ik binnen bij mijn moeder wel ontvangst heb dan??
Reputatie 5
Badge +9
Dat zal moeten worden uitgestest. Ik ga er wel vanuit in ieder geval. 🙂

Reageer