Beantwoord

Geen service op mijn Ben simkaart

• 21 januari 2018
  • 1 reactie
  • 1372 keer bekeken

Hoi,
sinds 1 januari dit jaar zegt mijn telefoon dat ik geen service heb. Nu heb ik gebeld naar de klantenservice en een ben medewerker had mij geadviseerd om te kijken of mijn simkaart het wel deed in een ander toestel en anders moest ik een nieuwe simkaart bestellen.
Beide dingen gaven geen oplossing voor mijn probleem, omdat ik nog steeds geen service bleef houden. Iemand vertelde mij dat er tijdens het douchen vocht bij de simkaart kan komen en dat er daardoor roest binnen in de telefoon kon komen, waardoor je dit probleem kon krijgen.
Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht en heb de nieuwe simkaart die ik na het contact met de ben medewerker had besteld erin gedaan. En hij geeft NOG STEEDS aan dat ik geen service heb. Ik snap het niet meer. Ik vind het nu nogal zonde van mijn abonnement, aangezien ik al 3 weken niet meer kan bellen, sms'en en geen 3G kan gebruiken. Kunnen jullie mij a.u.b. z.s.m. helpen? Aangezien ik niet kan bellen naar de klantenservice (omdat ik geen bereik heb) probeer ik het maar via deze weg.
icon

Beste antwoord door Rox 22 januari 2018, 11:04

Hoi Esmeeo! Jeetje wat onwijs balen zeg dat jij al zolang zonder netwerk zit op jouw Ben simkaart! Ik snap dat je hier wel klaar mee bent inmiddels! De reden dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkte is omdat je deze nog niet had geactiveerd, ik zie dat je dit 7 minuten na het aanmaken van dit topic alsnog hebt gedaan, ik zie ook dat jouw simkaart verbinding heeft met het netwerk en dat er verbruik is geregistreerd. Helemaal super! Ik heb een compensatie in het systeem gezet om je te vergoeden voor de dagen dat jouw Ben abonnement niet heeft gewerkt, dit zal automatisch worden verrekend met je factuur over de maand januari.

Sorry voor het ontzettende ongemak Esmeeo, ik vertrouw erop dat je vanaf nu weer onbezorgd gebruik kunt maken van jouw Ben abonnement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Esmeeo! Jeetje wat onwijs balen zeg dat jij al zolang zonder netwerk zit op jouw Ben simkaart! Ik snap dat je hier wel klaar mee bent inmiddels! De reden dat jouw nieuwe simkaart nog niet werkte is omdat je deze nog niet had geactiveerd, ik zie dat je dit 7 minuten na het aanmaken van dit topic alsnog hebt gedaan, ik zie ook dat jouw simkaart verbinding heeft met het netwerk en dat er verbruik is geregistreerd. Helemaal super! Ik heb een compensatie in het systeem gezet om je te vergoeden voor de dagen dat jouw Ben abonnement niet heeft gewerkt, dit zal automatisch worden verrekend met je factuur over de maand januari.

Sorry voor het ontzettende ongemak Esmeeo, ik vertrouw erop dat je vanaf nu weer onbezorgd gebruik kunt maken van jouw Ben abonnement.

Reageer