Beantwoord

Geen verbinding met netwerk/ Geen service

• 14 maart 2018
  • 1 reactie
  • 2979 keer bekeken

Sinds gisteravond staat links boven in het scherm op de plek waar normaal gesproken Ben NL staat "Geen service"
Bellen gaat dus niet meer. Internetten gaat alleen nog via wifi.
Ik heb telefoon opnieuw uit en weer aangezet. Simkaart verwijderd. Netwerkselectie handmatig op Ben NL gezet. Dit heeft allemaal niet geholpen.
De simkaart betreft een originele simkaart voor Iphone 6S en is nog geen jaar oud.
De laatste vijf cijfers van simkaart zijn 86301.

Hoop dat bovenstaand probleem snel verholpen is aangezien ik nu niet meer bereikbaar ben
icon

Beste antwoord door Rox 14 maart 2018, 09:34

Ai dat schiet natuurlijk niet op g_vwerven! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat er hier aan de hand is maar ik kan geen bijzonderheden vinden. Ook is er in de afgelopen 7 dagen geen storing of onderhoud geweest waar jij hinder van had kunnen ondervinden. In theorie zou jij dus onbezorgd van jouw Ben abonnement gebruik moeten kunnen maken, helaas is de praktijk anders. Goed om te lezen dat je al veel stappen hebt doorlopen met jouw Ben simkaart en telefoon, balen alleen dat dit niet heeft mogen baten.

Ik raad je aan om de overige stappen in dit topic te doorlopen met je telefoon en simkaart om er zo voor te zorgen dat jij snel weer bent verbonden met het Ben netwerk.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Ai dat schiet natuurlijk niet op g_vwerven! Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat er hier aan de hand is maar ik kan geen bijzonderheden vinden. Ook is er in de afgelopen 7 dagen geen storing of onderhoud geweest waar jij hinder van had kunnen ondervinden. In theorie zou jij dus onbezorgd van jouw Ben abonnement gebruik moeten kunnen maken, helaas is de praktijk anders. Goed om te lezen dat je al veel stappen hebt doorlopen met jouw Ben simkaart en telefoon, balen alleen dat dit niet heeft mogen baten.

Ik raad je aan om de overige stappen in dit topic te doorlopen met je telefoon en simkaart om er zo voor te zorgen dat jij snel weer bent verbonden met het Ben netwerk.

Reageer