Geen werkend internet

  • 3 May 2019
  • 5 reacties
  • 293 keer bekeken

Ik heb een samsung j6+. Heb mijn instellingen van het mobiele internet gecontroleerd, telefoon uit en aangezet, netwerkmodus staat op automatisch schakelen tussen 2g/3/g4g. Ik heb af en toe geen verbinding met hoogstens een H bij het icoontje. Hoe krijg ik wel 4g?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Sandra,

Het icoontje ''H'' wilt zeggen dat je 3G verbinding hebt. Zodra je 4G toevoegt in je bundels kun je hier ook gebruik van maken.
Maar dan nog vind ik het raar dat ik alleen een H verbinding heb en nooit 3G..... als ik 4G aanzet weet je zeker dat ik dan ook 4G ga krijgen?
Reputatie 5
Badge +9
Ja, je kunt hiervoor het beste een bundelwijziging doorvoeren via jouw Ik-ben omgeving. Hierbij zul je kiezen uit de huidige prijslijst van Ben. Mocht dit niet lukken, laat dan even een berichtje achter. Dan help ik je verder! 🙂
Wat raar dat ik geen 4G bundel heb..... zijn hier nog extra kosten aan verbonden? Ik hoef geen extra snel bundel.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Sandra. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt nog geen 4G bundel. Ik kan deze wel voor je toevoegen. Ook kun je kiezen voor een 4G extra snel bundel. Laat me even weten wat je zou willen!

Reageer