Beantwoord

Geen WIFI meer op mijn mobiel

• 5 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 166 keer bekeken

Ik heb sinds 17 mei 2019 een Huawei P Smart 2019. Abonnement via Ben, tv/internet via T-Mobile. Sinds een tijdje heb ik problemen met de wifi verbinding op mijn mobiel. Na herhaaldelijk heropstarten van de telefoon en/of heropstarten van het modem, lukte het nog wel eens om weer verbinding te krijgen met het netwerk van thuis, maar dat lukt nu ook niet meer. Ook buitenshuis, bijvoorbeeld in de bibliotheek, kan ik met mijn mobiel geen verbinding meer krijgen met wifi. Het wifi symbool is grijs en na aanklikken 2-3csconden blauw en wordt dan weer grijs. Evenzo bij het intsellingen Wifi Aan aanklikken. Bij instellingen staat vwerder nog 'IP adres niet beschikbaar'

Ik verbruik op deze manier natuurlijk veel meer MB dan gebruikelijk. Ben na vier dagen al door de helft van mijn MB's heen.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor het meedenken.
icon

Beste antwoord door Romy 7 oktober 2019, 15:00

Hi! Ah, dat is flink balen. Je kunt hiervoor het beste contact zoeken met de fabrikant van het toestel of de handleiding er eens bij pakken. Ik had je geadviseerd om het toestel even opnieuw op te starten, maar dit heb je al gedaan. Misschien kun je, als je de mogelijkheid hiervoor krijgt, ook het WiFi netwerk opnieuw instellen door op 'vergeten' te klikken wanneer je op het netwerk klikt. Laat me even weten of dit is gelukt. Mocht iemand anders hier nog tips voor hebben hoor ik het ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ah, dat is flink balen. Je kunt hiervoor het beste contact zoeken met de fabrikant van het toestel of de handleiding er eens bij pakken. Ik had je geadviseerd om het toestel even opnieuw op te starten, maar dit heb je al gedaan. Misschien kun je, als je de mogelijkheid hiervoor krijgt, ook het WiFi netwerk opnieuw instellen door op 'vergeten' te klikken wanneer je op het netwerk klikt. Laat me even weten of dit is gelukt. Mocht iemand anders hier nog tips voor hebben hoor ik het ook graag!

Reageer