Gratis 4G voor studenten

• 11 februari 2017
  • 13 reacties
  • 825 keer bekeken

Hoi! Ik heb een vraag:
Ik zag voorbij komen dat studenten een gratis upgrade naar 4G kunnen krijgen bij Ben.
Is dit ook zo voor elk nieuw sim-only abonnement dat ik mogelijk wil afsluiten?
En wat zijn hiervoor de voorwaarden?
Moet je jaarlijks je studentenkaart naar jullie doorsturen of is dat eenmalig?

Ik hoor het graag!
Groet Ciska

Dit topic is gesloten

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo ciska1992, leuk dat je via het forum deze vraag stelt! Het klopt dat studenten bij ons de 4G bundel gratis krijgen 🙂 Het studentabonnement van Ben is de beste manier om geld te besparen voor de dingen die jij echt leuk vindt.

Via de Ben website zie je precies bij welke abonnementen deze deal worden aangeboden. Op al deze abonnementen zit deze korting.

Heb je al een abonnement met een Ben studentendeal? Dan kan je op twee manieren je studentabonnement verlengen.
1. Je logt in op de homepage met je Ik Ben account, vervolgens ga je terug naar www.ben.nl/student en sluit je een abonnement af, dan weet ik dat je al klant bij me bent.
2. Bestel via deze pagina jouw studentendeal en je geeft in de eerste stap van jouw bestelling aan dat je al klant van mij bent. Vul jouw telefoonnummer in en ik zorg dat jouw nieuwe studentendeal gekoppeld wordt aan jouw huidige abonnement.

Alles over de actievoorwaarden over de studentendeal is te lezen via deze website. Kom je er niet uit of heb je nog andere vragen, stuur dan gerust een berichtje 🙂
Hallo, Ik heb al een abonnement bij ben en ik zou ook graag gebruik maken van de studenten deal. Wanneer ik de stappen die u hierboven heeft omschreven volg, vind ik echter alleen de mogelijk van een studentendeal met een abonnement met een telefoon (samsung galaxy s6) en niet een sim only optie. De sim only optie zie ik wel wanneer ik niet ingelogd ben.

Ik heb op het moment geen behoefte aan een nieuwe telefoon, dus hoe kan ik de studentendeal activeren voor een (maandelijks opzegbaar) sim only abonnement?
Reputatie 4
Badge +6
Als het goed is zou je hiermee ook een simonly moeten kunnen bestellen, maggjj. Zou je mij een screenshot kunnen sturen van deze pagina? Dan help ik je graag verder.

Groetjes, Jolijn
Dit is het scherm dat ik zie als ik ingelogd ben op mijn ben pagina.
Reputatie 4
Badge +6
Dank je wel, maggjj! Ik heb het voor je nagevraagd en het klopt helaas dat het bij het inloggen het aanbod niet klopt. Je kan alsnog je abonnement als Simonly met een studentendeal verlengen door uit te loggen en door bij de eerste pagina van het bestellen aan te geven dat je al klant bent. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Een nieuwe poging omdat mijn vorige topic gesloten werd zonder een antwoord op mijn vraag..
(https://forum.ben.nl/abonnement-contract-23/ben-studentenaanbieding-2685)

Oorspronkelijke post: "Sinds november heb ik een maandelijks opzegbaar abonnement bij Ben. Nu zag ik dat er een actie met studentenkorting is, maar als ik inlog en naar https://www.ben.nl/student ga, zie ik geen link om een nieuw abonnement met studentenkorting af te sluiten. Is het mogelijk om een scan van mijn collegekaart te mailen zodat de korting aan mijn abonnement kan worden toegevoegd?"
Alvast bedankt!

De reactie was: "Ik zou je graag willen verwijzen naar dit artikel op het forum waar de nodige informatie staat. Lees je het even door? :)" (Artikel: https://forum.ben.nl/abonnement-contract-23/gratis-4g-voor-studenten-2651)

Het artikel had ik uiteraard al gelezen voor ik mijn vraag stelde, maar zo gauw als ik inlog op mijn account en naar ben.nl/student ga, zie ik geen link meer om een sim-only abonnement af te sluiten. Een abonnement inclusief samsung galaxy s6 lukt wel, maar dat is niet waar mee geadverteerd wordt en ook niet wat ik wil. Mijn vraag is dan ook hoe ik een sim-only studentenabonnement af kan sluiten via ben.nl/student (of op een andere manier)? Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijker geformuleerd is en het topic niet vroegtijdig gesloten wordt.
Reputatie 6
Badge +8
Een nieuwe poging omdat mijn vorige topic gesloten werd zonder een antwoord op mijn vraag..
(https://forum.ben.nl/abonnement-contract-23/ben-studentenaanbieding-2685)

Oorspronkelijke post: "Sinds november heb ik een maandelijks opzegbaar abonnement bij Ben. Nu zag ik dat er een actie met studentenkorting is, maar als ik inlog en naar https://www.ben.nl/student ga, zie ik geen link om een nieuw abonnement met studentenkorting af te sluiten. Is het mogelijk om een scan van mijn collegekaart te mailen zodat de korting aan mijn abonnement kan worden toegevoegd?"
Alvast bedankt!

De reactie was: "Ik zou je graag willen verwijzen naar dit artikel op het forum waar de nodige informatie staat. Lees je het even door? :)" (Artikel: https://forum.ben.nl/abonnement-contract-23/gratis-4g-voor-studenten-2651)

Het artikel had ik uiteraard al gelezen voor ik mijn vraag stelde, maar zo gauw als ik inlog op mijn account en naar ben.nl/student ga, zie ik geen link meer om een sim-only abonnement af te sluiten. Een abonnement inclusief samsung galaxy s6 lukt wel, maar dat is niet waar mee geadverteerd wordt en ook niet wat ik wil. Mijn vraag is dan ook hoe ik een sim-only studentenabonnement af kan sluiten via ben.nl/student (of op een andere manier)? Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijker geformuleerd is en het topic niet vroegtijdig gesloten wordt.

Hallo! Fijn dat je opnieuw een bericht hebt gestuurd. Ik heb het aangemaakte topic even ondergebracht in het artikel waar ik je eerder naar heb verwerzen. Jammer dat het niet wil lukken om de studentendeal in orde te brengen! Zou je het willen proberen zonder je te hebben aangemeld op de Ik Ben pagina?
Bedankt! Dat lijkt te lukken, tot het moment dat ik mijn bestelling kan controleren en ik voor €14,95 aan aansluitkosten zou moeten betalen. Dat lijkt me niet de bedoeling als bestaande klant?
Reputatie 4
Badge +6
Dat klopt. Heb je zeker weten aangegeven dat je al een bestaande klant bent en aangegeven met welk nummer? Dan kan je het gewoon aanvragen. Je zal dan geen aansluitkosten op de factuur zien.

Groetjes, Jolijn
Bedankt! Dat weet ik heel zeker, zie de afbeeldingen in de bijlage. In eerste instantie staan er ook geen aansluitkosten bij, maar bij het controleren van de bestelling ineens wel. Ik ga er nu maar vanuit dat deze dan niet op de factuur terecht komen.

Edit: In de bevestiging van de bestelling staan inderdaad geen aansluitkosten, fijn dat het zo uiteindelijk wel werkte!
Reputatie 4
Badge +6
Top! Goed om te horen dat het nu wel is gelukt :D

Groetjes, Jolijn
Ik heb 17 februari gedaan zoals aangeven. Een abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik al klant ben en heb bevestiging van mijn bestelling ontvangen (op 17 februari) en zou nog een mail krijgen met een ingangsdatum. Deze heb ik echter nog steeds niet gehad en als ik nu bij mijn abonnement kijk staat er ook nog steeds dat ik betaal voor 4g. Ik heb ordernummer 332843989 ontvangen. Ik zou graag willen weten hoe dit zit..
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb 17 februari gedaan zoals aangeven. Een abonnement aangevraagd en aangegeven dat ik al klant ben en heb bevestiging van mijn bestelling ontvangen (op 17 februari) en zou nog een mail krijgen met een ingangsdatum. Deze heb ik echter nog steeds niet gehad en als ik nu bij mijn abonnement kijk staat er ook nog steeds dat ik betaal voor 4g. Ik heb ordernummer 332843989 ontvangen. Ik zou graag willen weten hoe dit zit..

Hoi Maggie, dat is niet de bedoeling. Goed dat je hierover een berichtje stuurt. Direct ben ik het systeem voor je ingedoken en de verlenging zal op 1 april van start gaan. Op die datum zullen ook jouw bundels wijzigen.