hoe activeer ik 4g op mijn samsung J3 2016?

• 2 mei 2017
  • 8 reacties
  • 1311 keer bekeken

is er een mogelijkheid om 4g op mijn samsung J3 2016 te activeren? ik heb namelijk een abonnement bij Ben afgesloten met 4g maar kan het nergens terug vinden op mijn telefoon.
Ik zie alleen H en H+ en geen 4g staan. En bij mijn settings zie ik alleen staan 2G en 3G.
Zelfs na het restarten van mijn telefoon is 4G niet zichtbaar.
Ik zou hier graag hulp bij krijgen.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Dany, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat jij ook gebruik wil maken van 4G! Ik zou je hiervoor willen aanraden je internetinstellingen aan te passen. Dit kan via het stappenplan in deze link.

Groetjes, Jolijn
heb ik gedaan maar zie geen 4g maar ik heb een bericht gekregen dat ik binnen 2 werkdag zouw doen
Reputatie 6
Badge +8
heb ik gedaan maar zie geen 4g maar ik heb een bericht gekregen dat ik binnen 2 werkdag zouw doen

Hoi, tot op heden hebben wij nog geen berichtje van jou mogen ontvangen om het verder uit te zoeken. Zou je dit alsnog willen doen zodat wij jou hierbij kunnen helpen?
Ik heb een samsung J3 2016 en heb net een 4 g abonnement afgesloten 1-5-2017. Bovenstaande punten heb ik doorlopen maar tot op heden zie ik geen 4 g ,3 g doe prima heb ook stappenplan gedaan telefoon opnieuw zekker 6 keer all maar geen 4g helaas:?
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb een samsung J3 2016 en heb net een 4 g abonnement afgesloten 1-5-2017. Bovenstaande punten heb ik doorlopen maar tot op heden zie ik geen 4 g ,3 g doe prima heb ook stappenplan gedaan telefoon opnieuw zekker 6 keer all maar geen 4g helaas:?

Hoi danyrasta, wij zouden dit heel graag voor je willen nakijken en zien of er een oplossing is. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van jou nodig. Zou je die willen toesturen zoals gevraagd in mijn eerdere bericht?
Hallo Daniel,

Jouw order nummer is: 332979138

Jouw bestelling - abonnement (24 maanden)

Per maand

Koerier

Op factuur
Service
Ben 100 min/sms

€ 6,00

Ben Internet 1000 MB + 500 MB

€ 8,50

Ben 4G Internet

€ 3,00

Korting: Ben 100 min/sms

€ -1,00

Korting: Ben 1000 MB + 500 MB

€ -4,00

Korting: Ben 4G Internet

€ -1,50

Eenmalige kosten
Totaal
€ 11,00

€ 0,00

€ 0,00
me nummer is [verwijderd]
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Dany, omdat dit een digitaal kanaal is heb ik wel alle gegevens van jou nodig om de volledige ID-check te kunnen doen. Als het niet lukt om ons een privéberichtje te sturen, dan adviseer ik je om even contact op te nemen met een van mij collega's via de telefonische klantenservice. Zij zijn te bereiken op 0900-04 01 405

Reageer