Beantwoord

Hoe komt het dat ik in 1 dag 800 MB heb verbruikt?

  • 6 juni 2017
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Reeds contact gehad met klantenservice en ik zou nog een email krijgen. Mijn databundel is nog steeds niet juist. Wanneer wordt dit hersteld?
icon

Beste antwoord door Rox 9 juni 2017, 08:23

Goedemorgen Patruckharpa! Ik zie dat jouw data bundel inderdaad al over de 80% zit, ik zie in de melding van de klantenservice niet staan dat er een email verstuurd zou worden. Ben mag niet de inhoud van je data sesses registreren, daardoor kan ik niet inzien waar je data aan is opgegaan. Wel kun je dit achterhalen in je telefoon zelf! Hoe dit precies zit lees je in deze blog. Mocht je na het lezen daarvan nog vragen hebben kun je dez egerust in dit topic stellen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Patruckharpa! Ik zie dat jouw data bundel inderdaad al over de 80% zit, ik zie in de melding van de klantenservice niet staan dat er een email verstuurd zou worden. Ben mag niet de inhoud van je data sesses registreren, daardoor kan ik niet inzien waar je data aan is opgegaan. Wel kun je dit achterhalen in je telefoon zelf! Hoe dit precies zit lees je in deze blog. Mocht je na het lezen daarvan nog vragen hebben kun je dez egerust in dit topic stellen.