Beantwoord

Ik betaal voor 4G maar krijg 3G

• 18 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 514 keer bekeken

hallo! ik heb net een abbonement bij Ben, en ik betaal voor 2500 mb 4G data. maar als ik mobiele gegevens gebruik, krijg is altijd 3g. Komt dit doordat ik pas net lid ben of doe ik iets fout? het is niet alleen op de plek waar ik woon, maar ook in amsterdam, groningen, zwolle. overal.
icon

Beste antwoord door Bram 18 oktober 2017, 20:37

En check vooral of 4G ook als functie ingeschakeld is bij de instellingen van het mobiele netwerk op je toestel zelf:8
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi mirjamdijks00! Wat onwijs balen dat het niet lukt om 4G te ontvangen op je toestel, ik snap heel goed dat je dit graag opgelost wil hebben. Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken wat hier aan de hand is. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Reputatie 5
Badge +2
En check vooral of 4G ook als functie ingeschakeld is bij de instellingen van het mobiele netwerk op je toestel zelf:8

Reageer