Ik heb geen internet met mijn nieuwe telefoon, hoe kan dat?

  • 9 juni 2017
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb woensdag mijn nieuwe telefoon, een samsung A3 2017 ontvangen maar ik heb geen internet, ook staat op mijn overzicht dat mijn abonnement maandelijks 23 euro is, ipv de
18,50 die bij het afsluiten aangegeven is.

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Wilma,

Ik zie dat er op 09-06 een nieuwe simkaart voor je is geactiveerd. Zijn daarmee de problemen met internet verholpen?
Tevens zie ik bij je verlenging wel de juiste prijs terug. Waar zie je de prijs van 23 euro precies staan?
Ik had inderdaad de simkaart nog niet geactiveerd, dat was mijn fout. Bij mijn aboonement stond eerst die 23 euro, nu staat het wel goed vermeld.Wat daar mis ging weet ik niet maar het is dus schijnbaar aangepast.

Bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +7
Fijn om te lezen dat alles weer helemaal in orde is, Wilma! Ik heb voor nu dit topic afgesloten maar mocht jij in de toekomst nog eens een vraag hebben mag je natuurlijk altijd een nieuw topic aanmaken!