Ik heb geen internet na de activatie van mijn abonnement.

  • 2 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Beste Ben, vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in. Ik heb een berichtje gekregen dat ik vanaf nu het netwerk van Ben kan gebruiken maar ik heb geen verbinding alleen via wiffi. Ook heb ik de instelling handmatig al gedaan maar helaas nog geen internet. Op de aop krijg ik de meldung dat het abonnement niet actief is..

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tiapuppe! Supertof dat je voor Ben hebt gekozen!
Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Heb je de stapjes in dit topic al doorlopen?

Reageer